سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

امنیت و اقتدار کنونی نظام اسلامی ایران، به برکت ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ?عبدالعلی ابراهیمی? روز جمعه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان رودسر اظهار کرد: آنچه که می تواند موجبات تداوم انقلاب و تعالی جامعه اسلامی را فراهم آورد، اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی در ادامه سخنانش، نماز جمعه را یکی از مهمترین مراکزی عنوان کرد که به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های امام راحل ایجاد شده است.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/1/30 ] [ 2:19 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

هشدارهای رهبر انقلاب به دشمنان جدی و مبتنی بر قدرت دفاعی ایران است

فرمانده کل سپاه گفت: هشدارهای بازدارنده رهبر معظم انقلاب به دشمنان، جدی و مبتنی بر
ظرفیت‌‌ها و واقعیت‌های قدرت دفاعی و قاطع ایران اسلامی است.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در جمع رزمندگان یگان های عملیاتی سپاه مستقر در مناطق مرزی گفت: هشدار های بازدارنده رهبر معظم انقلاب به دشمنان جدی و مبتنی بر ظرفیت ها و واقعیت های قدرت دفاعی و قاطع ایران اسلامی است.

وی گفت: تمامی سناریوها و استراتژی های دشمنان خارجی و داخلی را در منطقه شمال غرب تحت کنترل و مدیریت قرار داده ایم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به آمادگی دفاع همه جانبه سپاه در برابر همه سناریوهای تهدید، گفت: ما بر روند تحولات منطقه مشرف و مسلط هستیم و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب، آرمانهای نظام و امنیت ملی، ظرفیت های لازم را ایجاد کرده ایم.

وی با بیان این که مسیر توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی ما توقف ناپذیر است، اظهار داشت: امنیت ذخائر استراتژیک انرژی جهان در دستان سپاه است و دشمنان انقلاب اسلامی علی رغم رزمایش‌های منفعلانه و بی ثمر و تحمیل هزینه های سرسام آور به ملت های خود، قادر به تامین امنیت انتقال انرژی از خلیج فارس نخواهند بود.

سردار جعفری گفت: دشمنان به هم پیوسته که در چار چوب یک سناریوی خطرناک امنیتی، امنیت منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه هدف گیری کرده اند، باید متوجه باشند که در مسیر یک جنگ پر هزینه و تمام ناشدنی قرار گرفته اند که اگر به سرعت از این وضعیت خارج نشوند، مطمئنا در اثر این نبرد فرسایشی، متحمل هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی خواهند شد که وضعیت امروز آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه شاهدی بر این واقعیت است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در کنار بومی ساختن امنیت، تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک اسلامی و ملی برای بار آوردن سطح همگرایی در میان مردم منطقه از اولیت های سپاه محسوب می شود.


[ پنج شنبه 92/1/29 ] [ 3:39 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سئول تعلیق خرید گاز از تهران را منتفی کرد/ 70 درصد صنایع کره‌ مشتری گاز ایران

هر چند نام گاز طبیعی و محصولات گازی ایران همچون گاز مایع و میعانات گازی در لیست تحریم اتحادیه اروپا قرار گرفته است اما یکی از بزرگترین شرکت های پتروشیمی و پالایشگاهی کره جنوبی مشتری این روزهای گاز ایران شده است.

نوشهر آنلاین / از حدود یکسال گذشته تاکنون کره جنوبی به دلی کاهش واردات نفت و سایر محصولات گازی از ایران هموراه در لیست معافیت های دولت آمریکا قرار گرفته است.
با این وجود گزارش امروز گمرک دولت سئول نشان می دهد که واردات محصولات گازی همچون میعانات گازی و گازمایع نه تنها از ایران متوقف نشده است که پس از هشت ماه تعلیق، این کشور آسیایی بار دیگر مشتری گازهای ایران شده است.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/1/26 ] [ 4:43 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد:

دولت با برگزاری جشن 100 هزار نفری باعث تخریب اذهان عمومی می شود

قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت:اگر جشن 100 هزار نفری در آزادی جنبه تبلیغاتی داشته باشد
خلاف مصالح مردم است.
حاج قاسم احمدی

نوشهر آنلاین /قاسم احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه اگر جشن 100 هزار نفری در آزادی جنبه تبلیغاتی داشته باشد خلاف مصالح مردم است افزود: اگر این برنامه هم مانند همایش های بزرگ بصیرتی بسیج در راستای کمک به اهداف نظام در این زمان باشد مشکلی نیست ولی اگر غیر از این باشد باعث هدر رفتن بیت المال می شود و این به مصلحت کشور نیست.

وی با طرح این سوال که آیا در کشور کارهایی واجب تر از برگزاری این همایش ها نیست خاطر نشان کرد: مردم مشکلات بیشتر دارند که بهتر است دولت وقتش را در راه حل مشکلات مردم صرف کند و با این گونه برنامه ها در این زمان های حساس که مردم نیاز به نگاه بیشتری از طرف دولت دارند، باعث تخریب اذهان مردم نسبت به دولت نشود.

وی با اشاره به زلزله بوشهر افزود :دولت بجای هزینه برای چنین جشن های بهتر است به فکر مردم زلزله زده بوشهر باشد و این هزینه ها را صرف کمک به آنان کند.


[ یکشنبه 92/1/25 ] [ 5:25 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

نامه سرگشاده تشکل‌های دانشجویی شمال غرب کشور به رئیس‌جمهور آذربایجان

30 تشکل دانشجویی شمال غرب کشور طی نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور آذربایجان هشدار دادند.


در پی برگزاری همایش‌های ضد ایرانی و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی در جمهوری آذربایجان، گروهی از دانشجویان دانشگاه‌های شمال‌غرب کشور نامه‌ای خطاب به الهام علی‌اف نوشتند.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 92/1/22 ] [ 12:45 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

افزایش تلفات زلزله بوشهر به بیش از 31 کشته و 800 زخمی

ارتباط زمین لرزه با نیروگاه اتمی کذب محض است + نقشه

مرکز این زمین لرزه 6.1 ریشتری شهر کاکی در نزدیکی خورموج گزارش شده و زمین‌لرزه در عمق 12 متری زمین به وقوع پیوسته است.بر اساس این گزارش به دلیل زمین لرزه نسبتا شدید کوه مند در اطراف کاکی ریزش شدید داشته و گرد و خاک زیادی در اطراف کوه دیده می‌شود. اخبار رسیده حاکی است تعداد کشته ها به بیش از 31 نفر رسیده و 800 نفر زخمی شده اند

ساعت 22:16:49 ثانیه امروز زلزله‌ای به بزرگی 6.1 در مقیاس ریشتر بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر را لرزاند. مرکز این زمین لرزه 6.1 ریشتری شهر کاکی در نزدیکی خورموج گزارش شده و زمین‌لرزه در عمق 12 متری زمین به وقوع پیوسته است. 

بر اساس این گزارش به دلیل زمین لرزه نسبتا شدید کوه مند در اطراف کاکی ریزش شدید داشته و گرد و خاک زیادی در اطراف کوه دیده می‌شود.

زمین لرزه 6.1 ریشتری ظهر امروز چندین پس لرزه داشته اما تاکنون گزارشی از خسارات مالی و یا جانی آن تهیه نشده است.

گفتنی است چند روز پیش نیز زمین‌لرزه‎ای به بزرگی 4.2 ریشتر شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی در استان بوشهر را لرزانده بود.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/1/20 ] [ 9:56 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
گزارش تصویری/ تشییع پیکر بازیگر سینما و تلویزیون
عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد. "الف" به پاس احترام و یادبود حرکت ارزشمند این هنرمند گرامی گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر وی را انتشار می دهد.
بقیه عکسها در ادامه مطلب
[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 10:45 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

علی گرائیلی خواننده معروف ترانه های مازنی دستگیر شد


علی گرائیلی خواننده معروف ترانه های مازنی در یک پارتی شبانه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار بلاغ به گفته منابع آگاه،ماموران ناجا عوامل و برگزار کنندگان یک پارتی شبانه در محله قائمیه بابلسر را دستگیر نمودند.

در این پارتی علی گرائیلی خواننده معروف ترانه های مازنی نیز حضور داشته که توسط ناجا دستگیر شده است.

گفتنی است غیر از گرائیلی برخی دیگر از چهرهای موسیقی محلی مازندرانی به همراه مشروبات و ماکولات غیر مجاز نیز دستگیر شدند.


[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 8:57 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سیاست مازندران ستیزی فدراسیون کشتی تمامی ندارد

عدم استفاده از مربیان سازنده مازندرانی در سال های اخیر در رأس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نمودار پرفراز و نشیبی از کارنامه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات بین المللی از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش بلاغ- خصومت های واضح و مبرهن با قطب بلامنازع کشتی کشور و تصمیمات همواره انتقادبرانگیز پایتخت نشینان در اداره فدراسیون و عدم استفاده از مربیان توانمند مازندرانی در ترکیب کادر فنی تیم ملی بررگسالان کشتی آزاد کشورمان هیچ گاه از خاطر کشتی دوستان این دیار پاک نمی شود.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 8:54 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

لحظه به لحظه با مذاکرات آلماتی 2/ در مذاکرات چه گذشت؟

آلماتی – دور دوم مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو گروه 1+5 در قالب مذاکرات ? آلماتی 2? در حالی روز شنبه آغاز شد که هیات های مذاکره کننده، روز پرکاری را در نخستین روز از این مذاکرات پشت سر گذاشتند.

 

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 8:53 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 122974