سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

کشتی گیر ملی پوشی که در تعمیرگاه مکانیکی کار می کند

گفتگو با کشتی گیر فرنگی کار که مشکلات مالی ، ورزش کشتی را از او گرفت

mohs.jalali.jpg

بیوگرافی کامل؟

محسن جلالی کشتی گیر فرنگی کار نوشهری ، از سن 13 سالگی در چالوس کشتی خود را شروع کرد و اکنون حدود ده سال است که با وجود مشغله های بسیار زیادی که دارد همچنان کشتی می گیرn و عاشقانه آنرا ادامه می دهد.این کشتی گیر ارزشمند نوشهری درد دل های فراوانی داشت که بخشی از آن را در زیر می خوانید.

1- چه شد به این رشته ورزشی روی آوردی؟

با برادر بزرگترم که کشتی گیر بود با او برای دیدن تمریناتش به باشگاه می رفتم که در آنجا با دیدن تمرینات کشتی به این رشته ورزشی علاقمند شدم.

2- عناوینی که تا کنون بدست آوردی در کجا و چه بوده است؟

چندین طلا و نقره در مسابقات هوانیروز کشور ، طلای مسابقات ارتش ایران ، نفر دوم انتخابی ارتش های جهان و نیز طلا و برنز نیروی زمینی ارتش کل کشور.

3- مشوقین تو در ورزش؟

خانواده و برادران و دوستان و مربیان مشوقین من بودند و همواره از من حمایت کردند.

4- هر رشته ورزشی یک مخارجی دارد. مخارج ورزشی خودت رو از کجا تامین می کنی و چرا از کشتی دور شدی؟

در حال حاضر از کشتی گرفتن دور هستم و در تعمیرگاه مشغول به کار هستم ولی گاهی اوقات برای دل خود و از روی عشق و علاقه ای که به کشتی فرنگی دارم به باشگاه می روم و وزنه می زنم و کمی کشتی تمرین می کنم اما مشکلات اقتصادی اجازه نمی دهد تا به صورت تمام وقت به کشتی بپردازم و اگر کمی مسائل اقتصادی کمی فرصت به من می داد می توانستم در عرصه کشتی فرنگی در مسابقات برون مرزی عناوین ارزشمندی را بدست آورم اما چه کنم که برای امرار معاش خود مجبور هستم تمام وقت خود را در تعمیرگاه بگذرانم و این باعث شد از صحنه حرفه ای ورزش کشتی به دور باشم و این یک اثر منفی بر زندگی حرفه ای ورزشی من داشته است و همه آرزوهایم بر باد رفت امروز تنها یک تماشاگر کشتی شدم در حالیکه اگر همین الان هم از نظر مالی حمایت شوم می توانم قول قهرمانی های داخلی و خارجی را بدهم قصد ندارم جای کسی را هم بگیرم.

5- نگاه و نظر اجتماع به شما بعنوان فرد ورزشکار ملی پوش که در تعمیرگاه مکانیکی کار می کنی؟

مردم مثل همیشه به من لطف دارند و همواره من را به ادامه کشتی تشویق می کنند و حتی یادم می آید یک روز یکی از مشتریان تعمیرگاه که از استان دیگری به مازندران آمده بود باور نمی کرد که چند سال است که بخاطر مشکلات مالی کشتی را رها کردم و همچنان با بدنی آماده کشتی در تعمیرگاه کار می کنم.

از شرایط فعلی خودم راضی نیستم و به ناچار سر از روغن و زنگار خودروها در آوردم در حالیکه من الان باید بر روی تشک های کشتی در میادین مختلف داخلی و خارجی باشم و این توان و انگیزه هنوز هم در وجودم موج می زند اما فقط نیاز به حمایت دارم.در حال حاضر حرف اول و آخر در ورزش را اقتصاد می زند چرا که اقتصاد خوب، امکانات و برنامه غذایی قوی را در اختیار ورزشکار قرار می دهد و با آرامش می توان به ورزش پرداخت.

6- انتظارت از مسئولین؟

شرایط به گونه ای فراهم شود تا ورزشکارانی مثل من که بخاطر مشکلات مالی و امرار و معاش خود نتوانستند توانایی های خود را نشان دهند، بتوانند به میدان بیایند و خود را نشان دهند.

سخن پایانی؟

از نوشهرآنلاین که این توجه ویژه را به ورزشکارانی مانند من که در گوشه ای از این شهر بخاطر مشکلات مالی به اجبار دست از رشته ورزشی خود کشیدند و  مشغول تلاش و کوشش برای امرار معاش خود هستند تشکر و قدر دانی می کنم  همچنین از مربی خودم آقای اسماعیل نژاد و برادران و همه کسانی که کمک حال من هستند تشکر می کنم.


[ دوشنبه 92/4/17 ] [ 7:19 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 122875