سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

سیاست مازندران ستیزی فدراسیون کشتی تمامی ندارد

عدم استفاده از مربیان سازنده مازندرانی در سال های اخیر در رأس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نمودار پرفراز و نشیبی از کارنامه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات بین المللی از خود به ثبت رسانده است.

به گزارش بلاغ- خصومت های واضح و مبرهن با قطب بلامنازع کشتی کشور و تصمیمات همواره انتقادبرانگیز پایتخت نشینان در اداره فدراسیون و عدم استفاده از مربیان توانمند مازندرانی در ترکیب کادر فنی تیم ملی بررگسالان کشتی آزاد کشورمان هیچ گاه از خاطر کشتی دوستان این دیار پاک نمی شود.

عدم استفاده از مربیان سازنده مازندرانی در سال های اخیر در رأس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان کشورمان نمودار پرفراز و نشیبی از کارنامه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات بین المللی از خود به ثبت رسانده است. در حالی که به گواه عملکرد درخشان کشتی گیران مازندرانی می توان ادعا کرد که بهترین مربیان حال حاضر کشتی ایران در مازندران هستند و با بی مهری های آشکار حتی دیده هم نمی شوند. درخشش کشتی گیران نوجوان مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در روزهای اخیر نیز می تواند مصداق بارزی از توانمندی های مربیان مازندرانی باشد.

حذف نام محمود اسماعیل پور مربی کهنه کار جویباری از لیست مربیان اعزامی به رقابت های المپیک 2012 لندن آن هم تنها 2 هفته قبل عزیمت به مسابقات که صدای اعتراض خانواده کشتی بلد مازندران را بلند کرد و بغض آنها در گلو تا مرز ترکیدن پیش رفت.

معرفی داورن قضاوت کننده در مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان که در بین آنها نام تنها یک مازندرانی دیده می شود نیز بار دیگر احساسات علاقه مندان به ورزش اول کشور در مازندران را جریحه دار کرد. و بدتر اینکه در همین حال از استان تهران 12 داور برای این مسابقات برگزیده شده اند!!

این سیاست های خصمانه اما همچنان ادامه دارد. روز شنبه 17 فروردین ماه اسامی اعضای کمیته فنی مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در حالی اعلام شد که در کمال ناباوری نام حتی یک مازندرانی هم در لیست 7 نفره اعلام شده وجود ندارد.

با نگاهی اجمالی به اسامی 140 کشتی گیر حاضر در مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به آمار زیر دست پیدا می کنیم:

مازندران:  45 نفر (به طور میانگین در هر وزن بیش از 6 کشتی گیر)

تهران و توابع تهران:  19 نفر (به طور میانگین در هر وزن بیش از 2 کشتی گیر)

لرستان:  6 نفر (به طور میانگین در هر وزن کمتر از یک کشتی گیر!!)

اصفهان:  3 نفر (به طور میانگین در هر 2 وزن کمتر از یک کشتی گیر!!)

قزوین:  2 نفر (به طور میانگین در 3 هر وزن کمتر از یک کشتی گیر)

حال که به لیست اعضای کمیته فنی نگاهی می کنیم حتی نام یک مربی مازندرانی نیز دیده نمی شود.

ابراهیم جوادی، محمد نوایی، علی بیات و علیرضا رضایی (تهران)، غلامرضا محمدی (لرستان)، رضا لایق (قزوین) و محمد طلایی (اصفهان) مربیانی هستند که از سوی فدراسیون کشتی به عنوان کمیته فنی انتخاب شده و وظیفه ی ارزیابی فنی هشت کشتی برتر هر وزن و شناسایی استعدادهای بالقوه مازاد بر این هشت کشتی گیر را در عهده دارند.

 گویا مسئولان فدراسیون کشتی بنا ندارند دست از سیاست مازندران ستیزی خود بردارند.

سوالی که در ذهن علاقه مندان منقوش شده است این است که در اتخاذ این تصمیمات سرپرست و نائب رئیس مازندرانی فدراسیون کشتی چقدر نقش دارند؟

آیا زمان آن نرسیده که تجدید نظری اساسی در این سیاست به گل نشسته خود انجام دهند و حق مسلم کشتی مازندران را به آنها بدهند؟

توصیه اکید ما به مسئولان فدراسیون کشتی رعایت اصل اعتدال در مدیریت است که آنچه در حال حاضر مشاهده می شود رنگ و بویی از عدالت در آن وجود ندارد.


[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 8:54 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 122473