سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

امنیت و اقتدار کنونی نظام اسلامی ایران، به برکت ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ?عبدالعلی ابراهیمی? روز جمعه در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان رودسر اظهار کرد: آنچه که می تواند موجبات تداوم انقلاب و تعالی جامعه اسلامی را فراهم آورد، اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی در ادامه سخنانش، نماز جمعه را یکی از مهمترین مراکزی عنوان کرد که به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت های امام راحل ایجاد شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: هم اکنون در 720 شهر کشور ، نماز پرصلابت جمعه برگزار می شود و منشأ برکات فراوانی برای کشور است.

وی همچنین نماز جمعه را بهترین جایگاه برای تبیین مسائل کشور خواند و افزود: هرکس با هر منصبی برای تقویت نماز جمعه تلاش کند، به استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرده است.

معاون امور استان های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اضافه کرد: ائمه جمعه، پرچمدار مبارزه با فساد و تقویت کننده فرهنگ معنویت و ارزش های الهی در جامعه هستند.

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از تلاش های حجت الاسلام تقی زاده قدردانی و حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان رودسر معرفی شد.

شهرستان رودسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.


[ جمعه 92/1/30 ] [ 2:19 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 123370