سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

جشن بزرگ روز پدر در نوشهر برگزار می شود

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن بزرگ روز پدر در نوشهر برگزار می شود.

حمید خزایی پول ، مبدع و بانی این جشن بزرگ گفت: امسال برای سومین سال پیاپی جشن بزرگ روز پدر را در منطقه کشکسرای نوشهر برگزار می کنم و امیدوارم در سالهای بعد نیز این روند ادامه داشته باشد.
وی به تشریح این جشن پرداخت و افزود: در این جشن بزرگ که با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: این مراسم با اجرای برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی زنده سنتی و محلی مازندرانی و هنرنمایی هنرمندان طنز صداوسیمای مرکز مازندران و مسابقه خانوادگی با جوایز ارزنده و نفیس همراه می باشد.
خزایی تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده مردمی در جشن بزرگ روز پدر در سالهای گذشته انتظار می رود امسال بیش از 4 هزار نفر دراین مراسم شرکت کنند.
وی همچنین درباره زمان و مکان برگزاری جشن بزرگ روز پدر در نوشهر گفت: سومین جشن بزرگ روز پدر روز دوم خرداد ماه راس ساعت 20 در روستای کشکشرای نوشهر و در باغ خانوادگی ” خاطره خوش ” واقع در خیابان خانی بان برگزار خواهد شد.


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 5:1 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

برگزاری

مسابقات اسکیت شهرستان نوشهر

دومین دوره مسابقات اسکیت قهرمانی شهرستان نوشهر به مناسبت هفته معلم و با حضور جمعی از ورزشکاران این رشته در پیست اسکیت (پرسیس) در پارک نگین این شهرستان برگزار شد.

احمد بالی لاشکی، رئیس هیئت اسکیت شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار نوشهر آنلاین ، هدف از برگزاری این مسابقات را سنجیدن سطح آمادگی هنرجویان و کیفیت کار مربیان دانست و گفت: این مسابقه در پنج رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد .

 

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 5:13 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان نوشهر برگزار شد

این مراسم با حضور دبیران ، اساتید ، دانش آموزان و جمعی از خانواده های شهدا در سالن آمفی تئاتر

کانون فرهنگی هنری شهید با هنر برگزار شد .

سخنران این مراسم جناب سرهنگ طوبی بودند که علاوه بر خاطره گویی از هشت سال دفاع مقدس و فداکاریهای آن شیردلان به موضوعاتی

همچون حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کردند .

شهدای فرهنگی

 


[ سه شنبه 92/2/10 ] [ 11:0 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

12مجروح در تصادف رانندگی در نوشهر

تصادف یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه سمند در مقابل بندر نوشهر / سرعت زیاد و انحراف راننده مینی بوس علت اصلی وقوع این سانحه رانندگی بود.

نوشهر آنلاین / ظهر دیروز ( اول اردیبهشت ) تصادف یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه سمند در مقابل بندر نوشهر 12نفر زخمی بر جای گذاشت.

تمامی این مصدومان توسط عوامل امدادی 115 به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر اعزام و بلافاصله تحت درمان قرار گرفتند.
9 نفر از این مصدومان که اکثرا مسافران مینی بوس بودند به صورت سرپایی مداوا و ازبیمارستان ترخیص شدند و سه سرنشین سمند از جمله یک دختر بچه 3 ساله که همگی اهل استان بوشهر بودند در حال حاضر با شکستگی دست ، پا و کتف در بخش جراحی بیمارستان شهید بهشتی تحت درمان می باشند.

سرعت زیاد و انحراف راننده مینی بوس علت اصلی وقوع این سانحه رانندگی بود.


[ دوشنبه 92/2/2 ] [ 12:27 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سقوط خودرو از پل منجم تبریز دو مصدوم برجای گذاشت

تبریز- در اثر سقوط خودرو سواری از پل منجم تبریز دو نفر مصدوم شدند.

 

مسوول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: صبح امروز یکدستگاه خودرو پراید با یکدستگاه جی ال ایکس برخورد کرد.

حبیب حسینقلیزاده افزود: خودرو جی ال ایکس در اثر این برخورد از مسیر منحرف شده و به یک عابر پیاده برخورد کرد.

وی گفت: این خودرو به همراه زن عابر پیاده از روی پل منجم به پایین سقوط کرد و در اثر آن راننده خودرو و عابر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه عابر پیاده از ناحیه ستون فقرات آسیب جدی دیده است، گفت: مصدومان توسط آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی تبریز به بیمارستان های امام رضا(ع) و شهید محلاتی انتقال داده شدند.


[ یکشنبه 92/2/1 ] [ 12:58 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

نام‌نویسی 5100 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: از ابتدای نام نویسی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون، پنج هزار و 105 نفر در حوزه های انتخابیه شهر و روستای استان نام نویسی کردند.

نوشهر آنلاین / هادی ابراهیمی ظهر شنبه در نشست مشترک فرمانداران، معاونان فرمانداری و بخشداران استان اظهار داشت: برگزاری انتخابات شکوهمند و قانونمند، موضوع اول استان بوده و از هم اکنون با تدابیر و آموزش های مناسب، متولیان این امور آمادگی لازم را کسب کردند.

وی تعداد ثبت نام شوندگان تاکنون را 5 هزار و 105 نفر اعلام کرد و گفت: از این میزان 916 نفر در شهر و چهار هزار و 189 نفر در روستاهای مازندران ثبت نام شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از بخشداران استان خواست تا شرایط نامزدی در انتخابات شورا های اسلامی در روستاها را اطلاع رسانی کنند و گفت: کاندیداها می توانند برای ثبت نام به فرمانداری و بخشداری ها مراجعه کنند و مراجعه به دفاتر پیشخوان الزامی نیست.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/31 ] [ 8:3 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

رئیس سازمان بازرسی کشور با نخبگان مازندران دیدار می کند

حجت الاسلام پورمحمدی عصر فردا در قائم شهر با نخبگان مازنی دیدار می کند.

نوشهر آنلاین / سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور عصر فردا یکشنبه در مسجد صبوری قائم شهر با دیدار با نخبگان، دانشجویان و فرهیختگان استان آغاز می شود.

پورمحمدی اواخر سال گذشته نیز سفری به مازندران داشته و با گروههای مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان دیدار داشته است.

دیدار فوق از ساعت 16 عصر یکشنبه در مسجد صبوری قائم شهر برگزار می شود.

مازندران در روزهای اخیر میزبان نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم نظیر آل اسحاق و باقری لنکرانی بوده است.

گفته می شود، محسن رضایی دیگر نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اوایل هفته آینده سفری یکروزه به مازندران دارد.


[ شنبه 92/1/31 ] [ 2:40 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

نامه سرگشاده باشگاه شموشک نوشهر به رسانه ها

مسئولین با شموشک نوشهر همکاری نمی کنند / 500 فوتبالیست از گردونه خارج شدند

باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در نامه ای سرگشاده به رسانه ها با بیان برخی مشکلات موجود در این باشگاه ، خواستار تنویر افکار عمومی از طریق این خبرگزاری شده است.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و قلم ، بخصوص خبرنگاران ورزشی استان مازندران آورده است: با شگاه شموشک نوشهر با فعالیت بیش از دو دهه در امر سازندگی زبانزد همگان می باشد که پس از درگذشت مهندس درویش ، متاسفانه در میان بهت و حیرت همگان ، مسئولین محترم استانی و شهرستانی با بی تفاوتی هر چه تمام تر حدود 500 نفر از فوتبالیست های این باشگاه در رده های مختلف سنی را بطور مستقیم از گردونه ورزش نه تنها خارج کردند بلکه بعضا با مخالفت و چوب لای چرخ گذاشتند.

ادامه مطلب...

[ شنبه 92/1/31 ] [ 2:39 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

خلق حماسه اقتصادی با تلاش متمرکز برای تولید

امام جمعه نوشهر اظهار داشت :حماسه اقتصادی با تلاش های متمرکز برای تولید بهتر و بیشتر ،خلق می شود.

آیت الله محمود مشایخ در خطبه های نماز جمعه این هفته نوشهر با اشاره به ابعاد مختلف حماسه اقتصادی به بیان مصداق ها مشکلات اقتصادی در کشور پرداخت و بیان کرد: عدم وجود فرهنگ کار در بین جوانان از مصداق های بارز مشکلات اقتصادی است.
وی بالاتر بودن فرهنگ مصرف از فرهنگ تولید از دیگر مشکلات اقتصادی مطرح کرد و افزود: حماسه اقتصادی با تلاش های متمرکز برای تولید بهتر و بیشتر ،خلق می شود.
خطیب جمعه نوشهر به دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان با رهبر انقلاب در آستانه‌ی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ارتش ما ارتشی اسلامی ، مردمی و اعتقادی است.
وی به انفجار های بوستون و تگزاس ایالات متحده آمریکا اشاره داشت و خاطر نشان کرد: ما با هرگونه انفجار و کشتن آدم‌های بی‌گناه را در همه جای دنیا مخالفیم .
آیت الله مشایخ با اشاره به اینکه که این انفجار ها چه در آمریکا، چه در سوریه، چه در عراق و چه در پاکستان و افغانستان محکوم است، افزود: چرا اگر در امریکا انفجاری رخ می دهد تمام دنیا باید هزینه آن را بپردازند، این منطقی نیست.
وی افزود: امریکایی ها با متهم کردن مسلمانان در دست داشتن در این انفجارات می خواهند مسلمانان را به عنوان آدم های خشن و تروریست نشان دهند ، آمریکایی ها از این طریق می خواهندبه اهداف شومشان یعنی از بین بردن اصل اساس اسلام و مکتب شیعه راحت تر دست پیدا کنند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه دامن اسلام پاک است ابراز کرد: اسلام دین صلح و ارزش ها است.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها با این کار می خواهند افکار عمومی را به خودش جلب کنند افزود: امرکایی این مسئله را ایجاد کردند تا مردم کشورشان برای دفاع از خودشان به خرید اصلحه رو پیدا کنند.
خطیب امروز نماز جمعه نوشهر با اشاره به اینکه دولت آینده باید نقاط قوت دولت قبلی را داشته باشد و از نقات ضعف آن دوری کند به نامزد های انتخابات شورا ها هم توصیه کرد آنان نیز از این سخن رهبری پیروی کنند و گفت: بنا بر این است که کشور پیشرفت کند و در راه بهتر شدن قرار گیرد.
وی افزود: کسانی باید نامزد انتخابات باشند که به اصول یعنی اسلام ، انقلاب ، نظام و رهبری اعتقاد داشته باشند.
آیت الله مشایخ با اشاره به اینکه ناامنی از ناحیه دشمن است افزود: اگر کسی دوستدار مملک و نظام باشد نمی خواهد مملکت نا امن باشد، به همین جهت کاندیدا ها باید از بد اخلاقی های سیاسی و مکر و حیله دوری کنند.


[ جمعه 92/1/30 ] [ 8:30 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

نام نویسی60 داوطلب برای نامزدی انتخابات در نوشهر تا امروز

فرماندار نوشهر گفت: تاکنون 60 داوطلب برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان نام نویسی کردند.


به گزارش نوشهر آنلاین محمدعلی قمی در گفتگو با خبرنگاران  افزود: از این تعداد داوطلبان، 35تن برای نامزدی شوراهای اسلامی مناطق روستایی بخش مرکزی، 17 تن در روستاهای بخش کجور و بقیه نیز برای شورای اسلامی شهر نوشهر نام نویسی کرده اند.

وی ادامه داد: مدارک تحصیلی دو تن از داوطلبان نامزدی شورای شهر کارشناسی ارشد و در مناطق روستایی این شهرستان نیز زیردیپلم، دیپلم ، فوق دیپلم و لیسانس است.

ثبت نام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز سه شنبه هفته جاری آغاز شد و تا اول ماه اردیبهشت ادامه دارد.

فرماندار نوشهر گفت: افراد علاقه مند و واجد شرایط می توانند در موعد مقرر همه روزه و حتی ایام تعطیل برای نام نویسی از ساعت هشت تا 17 به دفاتر پیشخوان دولت، فرمانداری ها و بخشداری های منطقه مراجعه کنند.


[ پنج شنبه 92/1/29 ] [ 1:51 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 122479