سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
عیدی جدید شهردار جوان به خانواده شهدا!/هویت شهدا و نمادهای ایثارگری را چه وحشیانه در دل خاک بتنی خیابان ها دفن می شوند

فقط شهردار نوشهر و متولیان فرهنگی بخوانند:
به نقل از خیرالله مهدیزاده :

این روزها دیگر صدای تیشه به ریشه هویت دینی و فرهنگ شهادت این انقلاب از فرسنگ ها دورتر یا بقول برخی از آن سوی مرزها شنیده نمی شود؛ این روزها درست در درون این شهر و در قلب میدان بالای شهر(!) اگر هنوز گوش هاتان زنگارهای کهنگی نبسته باشد صدای دلخراش تیشه های مکانیکی به گوش می رسد که هویت شهدا و نمادهای ایثارگری را چه وحشیانه در دل خاک بتنی خیابان ها دفن می کنند.
 
[ یکشنبه 92/1/18 ] [ 10:22 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

اسلام با خرافه گرایی مخالف است


آیت الله مشایخ امام جمعه نوشهر گفت: استفاده از طبیعت در روز سیزدهم فروردین مشکلی ندارد ولی اینکه بگوییم در این روز نحسی 13 را به در کردیم خرافات است.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از بلاغ امام جمعه نوشهر در آستانه فرا رسیدن سیزدهم فروردین سنت غلط سیزده بدر را خرافات خواند و افزود : روز سیزده فروردین هم مانند دیگر روز های خداست.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/1/13 ] [ 2:4 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سارقان خودرو و اثاثیه منازل در نوشهر دستگیر شدند

سرهنگ کرمانی

فرمانده نیروی انتظامی نوشهر گفت: ماموارن پلیس آگاهی از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون با انجام عملیات مختلف چند تن از سارقان خودرو و اسباب و اثاثیه منازل در این شهرستان گردشگرپذیر را دستگیر کردند.
[ یکشنبه 92/1/11 ] [ 1:42 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

به گزارش نوشهر آنلاین آیت الله محمود مشایخ در خطبه های این هفته نمازجمعه نوشهر انتخابات امسال را ظهور حماسه سیاسی مردم دانست و گفت:هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، مردم با چشم و گوش باز به منتخبین خود رای بدهند چراکه وجود شورای کارآمد و رییس جمهور توانمند موجب پیشرفت کشور می شود.
وی شرکت در انتخابات را ادای تکلیف دانست و عنوان کرد: همه سلیقه های سیاسی که اعتقاد به نظام و قانون اساسی دارند می توانند در انتخابات حضور یابند و فعالیت کنند و همه باید به قانون اساسی احترام بگذارند.
امام جمعه نوشهر با انتقاد از روند گرانی میوه در استان گفت: عدم وجود زیرساخت ها و تدابیر مناسب از سوی متولیان عامل گرانی میوه در مازندران شده است.
وی افزود: تعطیلات و ممنوعیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی به استان باعث می شود تا میوه از استانهای دیگر وارد نشود اما مسوولین می توانستند با تدابیر درست و تهیه تجهیزات سردخانه ای و انبار از قبل این مشکلات را کاهش دهند تا مردم اینگونه در مضیقه قرار نگیرند .
خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه نوشهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مهمترین اصل بصیرت شناخت دشمن است.
وی اضافه کرد: مهمترین وظیفه مسئولین در شرایط فعلی کشور، ایجاد فضای نشاط و خود باوری در جامعه است ، مردم مسئولین را به عنوان امین خود می شناسند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص نقاط قوت و ضعف دولت اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت دولت فعلی باشند و از نقاط ضعف دولت فعلی نیز فاصله بگیرد.
آیت الله مشایخ ابراز کرد: رییس جمهور خوب عامل اقتدار و وحدت کشور است که موجبات تعالی بیشتر مردم جامعه را فراهم می سازد.

 

نوشهر آنلاین


[ شنبه 92/1/10 ] [ 3:18 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 123339