سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

به گزارش نوشهر آنلاین آیت الله محمود مشایخ در خطبه های این هفته نمازجمعه نوشهر انتخابات امسال را ظهور حماسه سیاسی مردم دانست و گفت:هم در انتخابات شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری، مردم با چشم و گوش باز به منتخبین خود رای بدهند چراکه وجود شورای کارآمد و رییس جمهور توانمند موجب پیشرفت کشور می شود.
وی شرکت در انتخابات را ادای تکلیف دانست و عنوان کرد: همه سلیقه های سیاسی که اعتقاد به نظام و قانون اساسی دارند می توانند در انتخابات حضور یابند و فعالیت کنند و همه باید به قانون اساسی احترام بگذارند.
امام جمعه نوشهر با انتقاد از روند گرانی میوه در استان گفت: عدم وجود زیرساخت ها و تدابیر مناسب از سوی متولیان عامل گرانی میوه در مازندران شده است.
وی افزود: تعطیلات و ممنوعیت تردد کامیون ها در محورهای مواصلاتی به استان باعث می شود تا میوه از استانهای دیگر وارد نشود اما مسوولین می توانستند با تدابیر درست و تهیه تجهیزات سردخانه ای و انبار از قبل این مشکلات را کاهش دهند تا مردم اینگونه در مضیقه قرار نگیرند .
خطیب جمعه نوشهر در بخش دیگر از خطبه های نماز جمعه نوشهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مشهد مقدس خاطرنشان کرد: مهمترین اصل بصیرت شناخت دشمن است.
وی اضافه کرد: مهمترین وظیفه مسئولین در شرایط فعلی کشور، ایجاد فضای نشاط و خود باوری در جامعه است ، مردم مسئولین را به عنوان امین خود می شناسند.
امام جمعه نوشهر با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص نقاط قوت و ضعف دولت اظهار داشت: رییس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت دولت فعلی باشند و از نقاط ضعف دولت فعلی نیز فاصله بگیرد.
آیت الله مشایخ ابراز کرد: رییس جمهور خوب عامل اقتدار و وحدت کشور است که موجبات تعالی بیشتر مردم جامعه را فراهم می سازد.

 

نوشهر آنلاین


[ شنبه 92/1/10 ] [ 3:18 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 123517