سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

اسلام با خرافه گرایی مخالف است


آیت الله مشایخ امام جمعه نوشهر گفت: استفاده از طبیعت در روز سیزدهم فروردین مشکلی ندارد ولی اینکه بگوییم در این روز نحسی 13 را به در کردیم خرافات است.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از بلاغ امام جمعه نوشهر در آستانه فرا رسیدن سیزدهم فروردین سنت غلط سیزده بدر را خرافات خواند و افزود : روز سیزده فروردین هم مانند دیگر روز های خداست.

آیت الله مشایخ با اشاره به اینکه خرافات با عقل منافات دارد،اظهار داشت: از خرافات فاصله بگیریم تا نجات پیدا کنیم و در مواجهه با خرافات عقل را ملاک ارزیابی قرار دهیم.

وی همچنین بیان داشت:استفاده از طبیعت در روز سیزدهم فروردین مشکلی ندارد ولی اینکه بگوییم این روز نحسی 13 را به در کردیم خرافات است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر به یکی از سنت های غلط استان مازندران به نام “سال مج” که در موقع سال تحویل انجام می پذیرد هم اشاره کرد و افزود : این کار هم خرافات است و اینکه استخاره گرفتن از قران برای مشخص کردن فردی برای انجام این امر به منزله ملعبه قرار دادن قران است و بی حرمتی به کتاب خداست.

امام جمعه نوشهر خاطر نشان کرد:حقیقتا دین اسلام با تفریح مخالف نیست و حتی در روایاتی آمده است که بخشی از اوقات خود را با تفریحات سالم پر کنید ، این قضیه پیش نیاید که بگویند اسلام با گردش مخالف است، خیر! دین اسلام با خرافه گرایی مخالف است .


[ سه شنبه 92/1/13 ] [ 2:4 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122507