سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

بی آبی گریبان مسکن مهر در نوشهر را گرفت

جمعی از ساکنین مسکن مهر نوشهر با حضور در فرمانداری نوشهر خواستار رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی منازلشان شدند.

bi-abi

نوشهرآنلاین /تعدادی از ساکنین مسکن مهر برای تحقق مطالباتشان در فرمانداری نوشهر جمع شدند و از مسئولان امر خواستند تا به این مشکل اساسی اهالی این روستا تدبیر اصولی بیاندیشند.

محمد رضا مهرجویی از ساکنان مسکن مهر با اشاره به خلف وعده مسئولین از تحویل کامل مسکن از 6 ماه گذشته تاکنون گفت: در منازلی که در حال حاضر به ما تحویل داده اند علاوه بر نامناسب بودن زیرساخت ها و نداشتن پکیج گرمایی ، از کمبود آب آشامیدنی مناسب رنج می بریم.

وی افزود:اکثر متقاضیان این پروژه از اقشار ضعیف جامعه هستند که با قرض و بدهکاری به این واحدهای مسکونی پناه آورده اند اما نبود آب آشامیدنی این درد را دو چندان کرده است.

احمدی یکی دیگر از اهالی مسکن مهر در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماه رمضان به سر می بریم کمبود آب آشامیدنی مسبب مشکلات عدیده ای برای ساکنان بوجود آورده است که با اینکه بار ها با مسئولین مطرح کردیم هیچ مسئولی به داد ما نرسیده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر همه بلاتکلیف هستند و به هر جا هم که مراجعه و پیگیری می کنیم هر کسی یک چیزی می گوید و پاسخ درستی به ما ندادند و تنها وعده و وعید می دهند.

بخشدار مرکزی نوشهر در نشستی با جمعی از ساکنین مسکن مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: طی جلسات مشترکی که ما بین ادارات مربوطه جهت حل مشکل آب آشامیدنی  برگزار شده نتیجه بر آن شد به علت جوابگو نبودن شبکه آبرسانی روستای نیرنگ آب آشامیدنی مسکن مهر از مخزن دوقلو چشمه گردو با فاصله 1200 متر تامین شود.

وی افزود:  800 متر لوله توسط اداره آب و فاضلاب شهری تهیه شده و 400 متر بعدی هم باید توسط همان اداره تهیه شود و در محل نصب شود که به این ترتیب بتوانیم مشکل کمبود آب آشامیدنی را نیز حل کنیم.

وی تصریح کرد: اگر آب و فاضلاب شهری مشکل 400 متر لوله باقیمانده را حل کنند ظرف 15 روزه کار آماده می شود

  بنابراین گزارش ساکنین معترض مسکن مهر نوشهر به جهت پیگیری مشکل به اداره آب و فضلاب شهری رفتند خواستار رفع مشکلشان شدند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری چالوس و نوشهر با اشاره به عدم وجود هیچگونه مشکل برای حل مسئله کمبود آب آشامیدنی گفت: طبق صورت جلسه با شورای روستای نیرنگ قرار بر این بود آب آشامیدنی مسکن مهر از مخزن آب روستای نیرنگ طبق نظر کارشناسی انجام شود . اما در زمان اجرای پروژه به دلیل مخالفت شورای روستای نیرنگ این پروژه با مشکل مواجه شد.

وی با اشاره به تبدیل 800 متر لوله موجود که برای اجرای پروژه قبلی تهیه شده بود به 1200 متر لوله با قطر کمتر خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه با توجه به 1200 متر لوله موجود متراژ 1800 متر لوله نیاز می باشد که طی دستور فرماندار نوشهر قرار بر این شد که از محل درآمدهای مالیاتی شهرستان تامین شده و توسط آب و فاضلاب روستایی اجرایی شود.

مجید عبدالهی افزود : طی جلساتی در رابطه با حل این مشکل در فرمانداری برگزار شد بنابر این شد که آب آشامیدنی مسکن مهر از مخزن های دوقلو چشمه گردو که در فاصله 3هزار متری قرار دارد توسط طرحی که آب و فاضلاب روستایی داده است تامین شود.

خلیل اسماعیلی رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی نوشهر در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: آبرسانی و تامین آب آشامیدنی مسکن مهر طبق توافق وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت نیرو برعهده اداره آب و فاضلاب شهری می باشد و اداره آب و فاضلاب روستایی هیچ تعهدی نسبت به این مسئله ندارد.

لازم به ذکر است طی هماهنگی های انجام شده جلسه ای با حضور نمایندگان ساکنین مسکن مهر ، روسای اداره های آب و فاضلاب شهری و روستایی ، پیمانکار طرح ، رئیس اداره مسکن و شهرسازی و فرماندار نوشهر در محل فرمانداری جهت رفع مشکل آب آشامیدنی مسکن مهر نوشهر برگزار گردد.


[ چهارشنبه 92/4/26 ] [ 6:46 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 122828