سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

سلام به همه شما بازدید کننده های عزیز

 

 

این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست خبریه اما

در کنار خبرهایی که میذارم یه سری مطالب از خودم و بعضی از دوستان در مورد

مسایل مختلف سیاسی ، اقتصادی قرار میدم .

>>> اگه دوستان مطالبی دارن به ایمیل وبلاگ بفرستن تا بعد از مطالعه تو وبلاگ بذاریمش <<<

 >>>     در ضمن نظرای شما کمک میکنه تا وبلاگ بهتری داشته باشیم  <<<

>>>     در مورد زیبا سازی و محتوای وبلاگ نظراتتون رو حتما برامون بنویسین  <<<

 

*******  از آرشیو وبلاگ دیدن فرمایید   ******* 


[ یادداشت ثابت - یکشنبه 92/1/12 ] [ 1:3 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

 

« ممنوعیت حجاب در نیجریه لغو شد »

 

لغو ممنوعیت حجاب در نیجریه

 

به گزارش نوشهرآنلاین , جمعیت همکاری های اسلامی به همراه سایر سازمان ها، جمعیت ها، شخصیت های اسلامی و ملی با استفاده از برگزاری سمینارها، کنفرانس ها، اعمال فشار علیه دولت و تظاهرات مسالمت آمیز توانستد دولت را وادار به رفع ممنوعیت از استفاده از حجاب در مدارس کنند.

قرار مذکور روز دوشنبه از سوی دولت صادر شد، روز سه شنبه به اطلاع همگان رسید و روز چهارشنبه، 18 مهرماه، وارد مرحله اجرایی شد.

بسیاری از گروه های مسیحی و کلیساها اعلام کردند که اجازه اجرا کردن این قرار را نخواهند داد؛ اما مسؤولان امنیتی با چنین تهدیدی به شدت برخورد کرده و به آنان اعلام کردند که دولت نیجریه این قرار را صادر کرده و در تمام مدارس حتی در مدارسی که زیر نظر کلیسا ادراه می شوند، اجرا خواهد شد.

جمعیت همکاری های اسلامی از تمام مسلمانان جنوب خواست تا بعد از برپایی نماز جمعه امروز، 19 مهرماه، اقدام به برگزاری تظاهرات مسالمت آمیزی کنند و به واسطه آن قرار دولت در مورد رفع ممنوعیت از حجاب را تایید نمایند.


منبع : نوشهرآنلاین


[ یکشنبه 92/7/21 ] [ 12:0 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]

 

بوش و اوباما


[ سه شنبه 92/6/19 ] [ 1:40 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

ساخت جدیدترین جنگنده پیشرفته ایرانی/ تست موشک‌های جدید هوا به ‌هوا و هوا به سطح

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت­های صورت‌گرفته در جهت خودکفا کردن نیروهای مسلح اعلام کرد

نیروی تخصص‌محور نهاجا در حال تولید هواپیمای جنگی جدیدی است.

خبرگزاری فارس: ساخت جدیدترین جنگنده پیشرفته ایرانی/ تست موشک‌های جدید هوا به ‌هوا و هوا به سطح

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به ساخت انواع جنگ افزارها به دست متخصصان ایرانی از جمله هواپیمای صاعقه که به تولید انبوه نیز رسیده، در رابطه با آخرین دستاوردهای نهاجا اعلام کرد: هم اکنون با مشارکت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در حال ساخت یک جنگنده پیشرفته هستیم.

وی افزود: ساخت این هواپیمای نظامی ما را به طور کامل از خرید هواپیماهای جنگنده به ویژه در بُعد آموزشی از خارج از کشور بی نیاز خواهد کرد.

نصیرزاده عنوان کرد: نیروی هوایی ارتش نخستین نیرویی بود که جهاد خودکفایی را آغاز کرد و کارهای بسیار بزرگی را در این زمینه انجام داده و خوشبختانه زیر ساخت های زیادی در زمینه تولید قطعات در نیروی هوایی به وجود آمده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: در نیروی تخصص محوری مانند نیروی هوایی، بنیه قوی علمی و تخصص های مورد نیاز وجود دارد که این به ما در پیشبرد اهداف راهبردی نیرو در هر چه بیشتر خود کفا شدن بسیار کمک می کند.

به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، معاون هماهنگ کننده نهاجا همچنین در مورد آخرین دستاوردهای نیروهای مسلح در ساخت مهمات جنگی افزود: اقدامات بسیار خوبی در ساخت مهمات هوایی، مهمات دورزن و موشک های هوشمند انجام شده است.

* تولید و تست جدیدترین موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح

وی ادامه داد: نیروی هوایی با همکاری سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در حال ساختن موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده که  برخی از آنها با موفقیت آزمایش شده و برخی نیز در سال جاری به نتیجه خواهند رسید. 

نصیرزاده در ادامه به بیان جدیدترین پیشرفت های حوزه دفاعی در جنگ الکترونیک پرداخت و تصریح کرد: در تمام ابعاد جنگ الکترونیک اعم از اقدامات آفندی و پدافندی، پیشرفت های خوبی داشته ایم.

وی با اشاره حضور کارکنان متخصص در حوزه جنگ الکترونیک خاطر نشان کرد: بسیاری از اقدامات نوآورانه صورت گرفته و پیشرفت های حاصله در امر جنگ الکترونیک به یُمن وجود نخبگانی است که در این حوزه فعال هستند.


[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 2:58 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

تهران- فرصت ارسال مقالات، ایده‌ها و گزارش تولیدات برای کنفرانس بین المللی

کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

در قالب هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مهر ماه امسال برگزار می شود که بخش «پژوهش – فناوری و ایده»، امسال در قالب کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (CITaDiM) و بخش جنبی دانش آموزی( S-CITaDiM ) برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، کنفرانس بین المللی رسانه های دیجیتال در چهار بخش مقالات علمی پژوهشی، مقالات علمی ترویجی، ایده‌ها و گزارش فنی تولید برگزاری می شود.
کنفرانس دانش‌آموزی همچنین شامل سه بخش مقالات دانش آموزی، گزارش فنی تولیدات دانش‌آموزی و ایده‌های دانش آموزی است.
بر اساس این گزارش، گزارشات فنی و مقالات این کنفرانس در کتابی ویژه به چاپ می رسد اما ایده‌های جدید به دلیل محرمانه بودن، پس از داوری و ارایه گواهی در مرکز رسانه‌های دیجیتال ثبت خواهند شد و به صورت عمومی منتشر می‌شوند.
جرایم رایانه ای،‌ پزشکی و سلامت الکترونیکی، آموزش و یادگیری الکترونیکی، حفاظت از کودکان در فضای دیجیتال، روانشناسی و علوم انسانی مرتبط با زندگی مردم در فضاهای الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار در محیط دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در کنفرانس یاد شده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از طریق سایت login.Saramad.ir انجام می‌شود.
برای شرکت در بخش کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نیز تمام اطلاعات مورد نیاز در سایت کنفرانس به آدرس www.citadim.org قرار دارد.


[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 4:18 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

 مجلس به 15 نامزد دولت، رای «اعتماد» و بـه 3 گـزینه، رای «عـدم اعتـماد» داد


[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 5:18 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

بی آبی گریبان مسکن مهر در نوشهر را گرفت

جمعی از ساکنین مسکن مهر نوشهر با حضور در فرمانداری نوشهر خواستار رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی منازلشان شدند.

bi-abi

نوشهرآنلاین /تعدادی از ساکنین مسکن مهر برای تحقق مطالباتشان در فرمانداری نوشهر جمع شدند و از مسئولان امر خواستند تا به این مشکل اساسی اهالی این روستا تدبیر اصولی بیاندیشند.

محمد رضا مهرجویی از ساکنان مسکن مهر با اشاره به خلف وعده مسئولین از تحویل کامل مسکن از 6 ماه گذشته تاکنون گفت: در منازلی که در حال حاضر به ما تحویل داده اند علاوه بر نامناسب بودن زیرساخت ها و نداشتن پکیج گرمایی ، از کمبود آب آشامیدنی مناسب رنج می بریم.

ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 92/4/26 ] [ 6:46 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
رئیس هیأت نجات غریق مازندران :

مدیر کل ورزش می تواند نزد من چنین ادعایی کند؟ / پیشنهاد به استاندار مازندران

دریا ملی است و استفاده کننده از این دریا کل ملت ایران می باشند. آیا با بودجه محلی و منطقه ای می توان جواب همچین طرح ملی را داد؟ خب مسلم است که باید بودجه ای از کشور برای طرح دریای مازندران در نظر گرفته شود.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از بلاغ، رئیس هیأت نجات غریق مازندران گفت: هیأت نجات غریق هیأتی متفاوت از تمام هیأت های ورزشی است. چون این هیأت تنها هیأتی است که سالانه از ورزشکارانش تست می گیرد و در پایان برای ورزشکاران مورد تأئید خود تحت عنوان منجی غریق فعال کارت صادر می کند و افرادی که در این تست قبول نشوند، نمی توانند کار کنند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 6:39 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

ه بهانه درخشش بهادر مولایی در رقابت های دانشجویان جهان

مازندرانی ها بهداد و بهادر را با هم می خواهند

مصاحبه های رضازاده در جهت حمایت از کوروش باقری و زیر پا گذاشتن حقوق حقه بهداد سلیمی نشان می داد که رضازاده هم عزمش را برای انجام پروژه ی کنار زدن سلیمی جزم کرده است.

به گزارش نوشهر آنلاین از بلاغ،زمانی که حسین رضازاده قویترین مرد جهان در سال های 2002 تا 2006 جهان از دنیای قهرمانی در رشته وزنه برداری خداحافظی کرد شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که جوان رعنایی به نام “بهداد سلیمی” خیلی زود خودش را به دنیا معرفی کند و جایگزینی مناسبی برای مرد اردبیلی وزنه برداری باشد.

سلیمی به سرعت توانست جای رضازاده در دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری کشورمان را پر کند و نام ایران را بیش از پیش در دنیا پرآوازه نماید.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 6:37 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

آغاز به کار طرح ساحل سالم و پارک پاک در نوشهر

مجری طرح ساحل سالم و پارک پاک شهرستان نوشهر از آغاز به کار این طرح در مجتمع ساحلی گردشگری سیترای نوشهر خبر داد.

محمد جواد پاشا در گفتگوی اختصاصی با نوشهر آنلاین گفت: دریا از مواهب الهی است که در کنار کوه و جنگل در شهرستان نوشهر به هم آمیخته و این مواهب باعث می شود تا پذیرای میهمانان زیادی باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح ساحل سالم برای سال دوم است که در نوشهر برگزار می شود افزود: این طرح به دبیری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نوشهر و با همکاری ادارات شهرستان از جمله شهرداری ، اداره تبلیغات ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اداره کل بنادر و کشتیرانی استان مازندران ، اداره کل منابع طبیعی استان مازندراننوشهر و …  برای رفاه حال مسافران در مدت تابستان با ارائه خدمات فرهنگی و هنری با بکارگیری نیرو های متعهد و متخصص بسیجی نقش به سزایی در فراهم ساختن فضایی شاد و مفرح برای میهمان و گردشگران و همچنین همشهریان در ساحل دریای نوشهر دارد.

ادامه مطلب...

[ دوشنبه 92/4/17 ] [ 7:20 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 122902