سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
فرماندار نوشهر:

انتخابات در ایران همواره آزاد و سالم برگزار می شود

همایش توجیهی شوراهای بخش کجور با حضور فرماندار ، بخشدار و شوراهای روستاهای بخش کجور در شهر پول برگزار شد.

به گزارش نوشهر آنلاین/ فرماندار نوشهر در این مراسم طی سخنانی گفت: کجور لیاقتش بیش از این است و بنابراین با تلاش شوراهای روستاهای این منطقه می تواند به جایگاه واقعی اش برسد.

محمدعلی قمی افزود: کجور باید به عنوان نگین البرز مرکزی تبدیل شود و این پتانسیل را نیز در خود دارد بنابراین این امر باید از سوی کسانی که به عنوان شورا در روستاهای خود به خدمتگزاری مشغول می شوند مورد توجه قرار گیرد.

وی عزت و اقتدار نظام را به برکت امام و انقلاب و شهدا بر شمرد و بیان کرد: مردم به واسطه حرکت امام (ره) حدود 50 روز پس از پیروزی انقلاب ، انتخابات برگزار کردند.

وی ادامه داد: در طول 34 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ، به اندازه سالهای انقلاب ، انتخابات برگزار شد و انتخابات این دوره نیز یکی از مهمترین انتخابات است.

قمی اظهار کرد: دشمن همواره سعی در توطئه بر علیه ما است اما ملت بزرگ ایران همواره با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه های مختلف ، توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

فرماندار نوشهر گفت: انتخابات در ایران همواره آزاد و سالم برگزار می شود.

وی بر لزوم آموزش کاندیداها تاکید کرد و عنوان داشت: شوراها حلقه ارتباط مردم و مسئولین و باید همواره برای مصالح مردم کار کنند.

قمی ابراز کرد: هر چه حضور در انتخابات گسترده تر و پرشورتر باشد ، چانه زنی ما در عرصه بین المللی قوی تر خواهد بود


[ یکشنبه 92/3/12 ] [ 10:18 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 123373