سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
سرهنگ متاجی تاکید کرد:

کارگران سربازان جان برکف ولایت برای خلق حماسه اقتصادی

فرمانده حوزه امام جواد (ع) بسیج اداری و کارگری شهرستان نوشهر گفت :
کارگران بسیجی نمادی از کار و تلاش در عرصه حماسه اقتصادی اند.

 

سرهنگ ایرج متاجی  در  حاشیه نشست بصیرتی بسیج اداری و کارگری شهرستان نوشهردر گفتگو با خبرنگار ما افزود:ما هر ساله، برنامه های قابل توجهی را برای گرامیداشت هفته بسیج کارگری و همچنین تجلیل از شهدای شاخص حوزه کارگری و کارگران نمونه بسیجی، برگزار می کنیم.

وی افزود: شورای عالی قشر کارگری بسیج کشور هفتم الی یازدهم اردیبهشت را هفته بسیج کارگری و روز نهم اردیبهشت مصادف با شهادت شهید عبدالحسین برونسی را نیز روز بسیج کارگری اعلام کرده است.

فرمانده حوزه امام جواد (ع) بسیج اداری و کارگری شهرستان نوشهر افزود: برنامه‌های هفته بسیج کارگری شهرستان نوشهر شامل، برگزاری نشست بصیرتی با حضور کارگران بسیجی و روئسای ادارات شهرستان ، تجلیل از کارگر نمونه بسیجی، دیدار با خانواده شهدا، برنامه‌های ورزشی، بازدید از کارخانجات، حضور در نماز جمعه و حلقه‌های صالحین و… می‌باشد.

وی تصریح کرد: ما در طول هفته بسیج کارگری به تقویت، توسعه و نمایش کارآمدی این قشر زحمت کش در تولیدات اقتصادی با بهره گیری از فرهنگ بسیج، ترویج و تقویت فرهنگ دینی و ایثارگری در عرصه کار و تولید، تعمیق گفتمان حکیمانه مقام معظم رهبری در حمایت از تولید و سرمایه ایرانی و معرفی دستاوردها، عملکردها و رویکرد سازمان بسیج کارگری در سطح اجتماع خواهیم پرداخت.

سرهنگ متاجی با اشاره به اینکه جامعه کارگری یکی از مهمترین وظایف خود را دفاع از انقلاب و حمایت از صنعت و تولید می‌داند افزود: امروز از بسیج انتظار می‌رود که وجدان کاری را در فضای کار گسترش دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کارگران سربازان جان برکف ولایت برای خلق حماسه اقتصادی هستند تاکید کرد: کارگران بسیجی نمادی از کار و تلاش در عرصه حماسه اقتصادی اند.


[ چهارشنبه 92/2/11 ] [ 8:49 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 31
کل بازدیدها: 123372