سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

استقرار دستگاه امدادی” آرگو ” در جاده کندوان/آغاز عملیات

احداث پایگاه امدادی هلال احمر در کجور

نماینده مردم نوشهر و چالوس از استقرار دستگاه امدادی " آرگو " در جاده کندوان و آغاز عملیات احداث پایگاه امدادی هلال احمر در کجور خبر داد.

نوشهر آنلاین/ قاسم احمدی لاشکی در جمع خبرنگاران در نوشهر گفت: سنگین ترین ترافیک جاده ای در جاده کندوان است و هیچ جاده ای

پرترافیک تر و پرتردد تر از این جاده دیده نمی شود.

 

قاسم احمدی


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات عنوان کرد: قبل از فرا رسیدن نوروز در نشستی که با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشتم در آنجا اعلام کردم که امکانات را باید در سه پایگاه تونل کندوان ، درمانگاه ندا در پل زنگوله و ولی آباد تقویت شود که نتیجه آن اختصاص دو دستگاه جدید برای این پایگاهها بود.
وی افزود: تردد و ترافیک سنگین در جاده کندوان در ایام نوروز ، تابستان و تعطیلات بسیار بیشتر از زمان های دیگر است و قطعا هر چه تردد بیشتر باشد خطرات جاده ای نیز مسافرین را تهدید می کند.
وی تصریح کرد : از مهمترین دستگاهها ” آرگو ” می باشد که با رقمی معادل 250 میلیون تومان خریداری شد و از اول فروردین 92 در درمانگاه ندا مستقر و آماده خدمات دهی در مواقع ضروری است.
در عمق یک متری آب نیز تردد می کند و می تواند فرد مصدوم یا بیمار را برای مداوا در مراکز درمانی ، منتقل کند.
وی افزود: یک دستگاه امدادی دیگر نیز در اواسط اردیبهشت ماه امسال به ناوگان هلال احمر اضافه خواهد شد که در حال پیگیری مراحل بعدی آن هستیم.
احمدی خاطر نشان کرد: دستگاه امدادی ” آرگو” در مسیر های صعب العبور می تواند به راحتی عبور کند و نیز در مسیرهای برفی و حتی
نماینده مردم نوشهر و چالوس با بیان اینکه هلال احمر نیاز به کار بیشتری دارد گفت: در این مدت هلال احمر کلاردشت مستقل و تشکیلات آن راه اندازی شد و یک پایگاه امدادی دیگر نیز در کجور کلنگ زنی شد و اعتبارات به آن تخصیص یافت که در آینده ای نزدیک عملیات احداث و اجرایی آن آغاز خواهد شد.


[ چهارشنبه 92/1/28 ] [ 11:55 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 123337