سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
با حضور وزیر آموزش و پرورش

کلنگ زنی ساختمانهای آموزش و پرورش نوشهر و چالوس

نماینده نوشهر و چالوس دکتر احمدی

با حضور وزیر آموزش و پرورش کلنگ احداث ساختمانهای آموزش و پرورش نوشهر و چالوس به زمین زده می شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در گفتگو اختصاصی با نوشهر آنلاین گفت: بر اساس آنچه قول از وزیر آموزش و پرورش گرفته شد ایشان در یکی از روزهای هفته معلم در شهرستان های نوشهر و چالوس حضور می یابد که طی آن بخشی از نشست خود را در چالوس و بخشی دیگر را در نوشهر برگزار خواهد کرد.
قاسم احمدی افزود: با پیگیری هایی که انجام شدکلنگ احداث ساختمانهای آموزش و پرورش شهرستانهای نوشهر و چالوس توسط شخص وزیر آموزش و پرورش به زمین زده می شود.
وی درباره میزان اعتبارت برای احداث این دو ساختمان اظهار کرد: در این روز همچنین رئیس نوسازی مدارس کشور نیز حضور خواهد داشت و اعتبارات لازم برای احداث این دو ساختمان رئیس نوسازی مدارس کشور در نظر گرفته می شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره پرداخت پاداش فرهنگیان بازنشسته تصریح کرد: از اینکه فرهنگیان بازنشسته سال 90 پاداش پایان خدمت خود را نگرفتند دغدغه داشتم اما به محض اینکه بودجه سال 92 که بصورت سه دوازدهم تعیین شد، با حضور شخص وزیر آموزش و پرورش و چند تن از معاونین ایشان و همراه با 5 تن از نمایندگان مجلس نشستی برگزار کردیم و این موضوع را مورد برسی قرار دادیم و پیشنهاد دادیم تا از این میزان اعتبارات ، رقمی به بازنشستگان پرداخت شود.
احمدی ادامه داد: خوشبختانه 80 درصد آن برای بازنشستگان پرداخت شد و از این بابت جای خرسندی است.


[ یکشنبه 92/1/25 ] [ 5:21 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 123334