سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

فراهم شدن مقدمات برگزاری انتخابات در نوشهر


فرماندار نوشهر از فراهم شدن شدن مقدمات برگزاری انتخابات 24 خرداد 92 در شهرستان نوشهر خبر داد.



به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری نوشهر ،محمدعلی قمی اویلی با اشاره به انتخابات در پیش رو اظهار کرد: مقدمات برگزاری انتخابات 24 خرداد با تشکیل کمیته‌های مختلف در نوشهر فراهم شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات این شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور خاطرنشان کرد: از 26 فروردین ماه و همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام از نامزدهای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی در سطح شهرستان نوشهر آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در نوشهر افزود: امسال در 123 روستا و 3 شهر در سطح شهرستان نوشهر، شاهد برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا خواهیم بود.

قمی اویلی افزود: نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا با رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخلف در آستانه انتخابات آینده در تحقق حماسه سیاسی در کشور نقش آفرین باشند.

وی افزود: نباید برای تبلیغ مواضع و جذب آرای مردم دست به تخریب سایر نامزدهای دیگر زد و همه بدانند مردم بصیر و حماسه ساز ایران اسلامی بارها ثابت کردند که رعایت اخلاق سیاسی و پیروی از ولایت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب بر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد و افزود: هر اندازه این انتخابات پر شورتر و توام با حضور آگاهانه مردم همراه باشد، مولفه های حماسه سیاسی بیشتر محقق می شود و دسیسه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار نوشهر خاطرنشان کرد: یک انتخاب سیاسی صحیح در مسیر حماسه سیاسی به فضل الهی زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم خواهد ساخت.


[ یکشنبه 92/1/25 ] [ 10:56 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 22
بازدید دیروز: 22
کل بازدیدها: 123336