سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

در سال جدید هم صاحبخانه نشدیم

طی اعلام وعده های مسئولان مبنی بر اتمام پروژه مسکن مهر در شهرستان نوشهر تا پایان بهمن ماه سال 91 تعداد زیادی از متقاضیان نسبت به تاخیر اتمام این طرح گلایه کردند.

نوشهر آنلاین/ پیمانکار طرح مسکن مهر نوشهر دی ماه سال گذشته در گفتگویی از اتمام این پروژه ،حداکثر تا پایان بهمن ماه سال 91 اعلام کرد و وعده داده بود که قبل از شب عید نوروز متقاضیان می توانند به شرط پرداخت حق السهم؛ سال نو را زیر سقف خانه های خود آغاز کنند.

اما متقاضیان این طرح از روند کند تحویل واحدهای مسکونی خود به دلیل مشکلات آب شرب و گاز گلایه‌مند بودند ؛ خانم صالحی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: 232 واحد مسکن مهر برای متقاضیان در نظر گرفته شد و قرار بود تا قبل از نوروز تحویل داده شود اما اینگونه نشد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از این واحدها آماده تحویل شدند و حتی بسیاری از این متقاضیان اسباب و اثاثیه را به این واحدها آوردند اما اکنون مشکل اصلی این واحدها نداشتن آب شرب و گاز است.

وی عنوان کرد:در حال حاضر همه بلاتکلیف هستند و به هر جا هم که مراجعه و پیگیری می کنیم هر کسی یک چیزی می گوید و پاسخ درستی به ما ندادند و تنها وعده و وعید می دهند.

وی بیان کرد: فضای سبز این 232 واحد نیز قرار بود 8 ماه قبل انجام شود اما این وضعیت نیز انجام نشد و هر دفعه یک تاریخ را به ما اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: از مسئولین می خواهیم ما را از این وضعیت بلاتکلیفی نجات دهند.

آقای پالوج نیز در این باره گفت: این همه مدت صبر کردیم تا بلکه بتوانیم خودمان صاحبخانه شویم و از این مشکلات مستاجری راحت شویم ولی الان مشکل مسکن مهر بر مشکلات ما اضافه کرد.

عنوان کرد: چندین ماه از زمان مقرر تحویل دادن مسکن هایمان گذشت اما خبری از آن نشد و اکنون هم برخی از این واحدها آماده شد با مشکل نداشتن آب شرب و گاز مواجه است.

وی بیان کرد: وقتی مشکل را به مسئولان ذیربط اطلاع می دهیم متاسفانه هر کدام یک حرفی می زنند و فرد دیگری را مسئول این شرایط بوجود آمده معرفی می کنند.

خزایی از دیگر متقاضیان مسکن مهر در نوشهر افزود: تعدادی از واحدهایی که به متقاضیان واگذار شد با مشکل آب و گاز مواجه است و این یعنی عملا زندگی در چنین جایی غیرقابل اسکان است.
منبع : بلاغ


[ جمعه 92/1/23 ] [ 10:23 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 54
کل بازدیدها: 122988