سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

ه بهانه درخشش بهادر مولایی در رقابت های دانشجویان جهان

مازندرانی ها بهداد و بهادر را با هم می خواهند

مصاحبه های رضازاده در جهت حمایت از کوروش باقری و زیر پا گذاشتن حقوق حقه بهداد سلیمی نشان می داد که رضازاده هم عزمش را برای انجام پروژه ی کنار زدن سلیمی جزم کرده است.

به گزارش نوشهر آنلاین از بلاغ،زمانی که حسین رضازاده قویترین مرد جهان در سال های 2002 تا 2006 جهان از دنیای قهرمانی در رشته وزنه برداری خداحافظی کرد شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که جوان رعنایی به نام “بهداد سلیمی” خیلی زود خودش را به دنیا معرفی کند و جایگزینی مناسبی برای مرد اردبیلی وزنه برداری باشد.

سلیمی به سرعت توانست جای رضازاده در دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری کشورمان را پر کند و نام ایران را بیش از پیش در دنیا پرآوازه نماید.

“یا علی مدد” گویان برای جدال نفسگیر با پولاد سرد به روی تخته می رفت و با اعتماد به نفس مثال زدنی اش جهان و جهانیان را مبهوت قدرتمندی خود می کرد. او خصلت های بزرگ قهرمان و پهلوانی را با هم داشت. از یادمان نمی رود که پس از قهرمانی در رقابت های جهانی سال 2011 پاریس مدالش را به رهبر معظم انقلاب اهدا کرد.

اما حمله ی بهداد به رکورد رضا زاده (رئیس فعلی فدراسیون وزنه برداری) در رقابت های المپیک سال گذشته گویا به مذاق آقایان خوش نیامده است. گواه این ادعا نیز می تواند رفتار خصمانه ی چند ماه اخیر فدراسیون وزنه برداری و شخص کوروش باقری سرمربی تیم ملی با نابغه مازندرانی باشد.

مشکلات سرمربی تیم ملی وزنه برداری و فدراسیون نشینان با دلاور مازندرانی زمانی علنی شد که چندی پیش سلیمی و باقری در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت های شدیدالحنی را علیه یکدیگر مطرح کردند.

در حالی که به نظر می رسید این مشکلات سر دراز دارد اما می شد با پادرمیانی رضازاده به عنوان رئیس فدراسیون و طی یک جلسه ماجرا کاملاً حل و فصل شود اما گویا آقای رئیس خود منتظر چنین روزی بود تا رقیب بزرگ خود را از میان بردارد.

مصاحبه های رضازاده در جهت حمایت از کوروش باقری و زیر پا گذاشتن حقوق حقه بهداد سلیمی نشان می داد که رضازاده هم عزمش را برای انجام پروژه ی کنار زدن سلیمی جزم کرده است.

جای بسی افتخار است که در کمتر از چندماه، دلاور دیگری از خطه مازندران به نام “بهادر مولایی” ظهور کرد و توانست خیلی زود نقشه های آقایان را نقش برآب کند. درخشش مولایی در رقابت های یونیورسیاد جهان در کازان روسیه و حمله ی وی به رکورد رضازاده پس از مهار وزنه ی 254 کیلویی بار دیگر دلهره و اضطراب را در دل عده ای خودبین به وجود آورد.

اظهارات جدید باقری مبنی بر اینکه “خوشحالی‌ام زمانی کامل می‌شود که مولایی رکورد جهان را بزند” هر چند به ظاهر نشان از خشنودی وی دارد اما مواضع و رفتار سرمربی تیم ملی در ماهها و سالهای اخیر گواه آن است که در باطن به همان اندازه نگران و مضطرب شده است.

با وجود ظهور دلاورمرد دیگری به نام “بهادر مولایی” از خطه مازندران در دسته فوق سنگین وزنه برداری اما خواسته مردم مازندران و بسیاری از علاقه مندان به وزنه برداری کشور، بازگشت هرچه سریعتر بهداد سلیمی به اردوهای تیم ملی و شرکت در مسابقات است تا تلاش ها و ممارست های شبانه روزی وی برای برافراشته نگاه داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی به سادگی آب خوردن پایمال نشود.


[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 6:37 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122491