سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
بخشدار کجور خبر داد:

حضور بیش از 500 نفر بعنوان عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات در کجور

بخشدار کجور همایش توجیهی شوراهای بخش کجور درباره تعداد شعبات اخذ آرا در بخش کجور گفت: در این بخش مجموعا 44 صندوق اخذ آرا در نظر گرفته شد که از این تعداد 14 صندوق ثابت و 26 صندوق سیار برای روستاهای بخش کجور و 4 صندوق شهری نیز برای دو شهر پول کجور در نظر گرفته شد.

سید نادر موسوی زاده با بیان اینکه بیش از 500 نفر بعنوان عوامل اجرایی در بخش کجور کار برگزاری انتخابات را انجام خواهند داد افزود: از 63 آبادی در کجور تعداد 62 آبادی ثبت نام کاندیدا برای شورای اسلامی روستا داشتند که نسبت به دوره قبل افزایش قابل چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه در این انتخابات از ظرفیت همه فرهنگیان بخش کجور استفاده خواهد شد اظهار کرد: همه اعضای شعبات باید بر اساس آنچه قونون در نظر گرفته است عمل کنند.

بخشدار کجور گفت: کاندیداها نیز نباید عملکرد شوراهای دوره قبل را مورد تخریب قرار دهند و باید به ارائه برنامه های خود بپردازند.

وی افزود: مردم با بصیرت و پرشور در پای صندوق های رای حضور یابند و حماسه سیاسی را رقم بزنند.


[ یکشنبه 92/3/12 ] [ 10:17 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
التزام کامل به قانون راه اساسی جلوگیری از بروز مشکلات انتخاباتی است
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران «انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا»، حضور پرشور و عمومی مردم در انتخابات 24 خرداد را مصونیت بخش و تضمین کننده استمرار و پیشرفت کشور خواندند و بر پایبندی نهادهای نظارتی، مجریان و داوطلبان بر رعایت دقیق قانون در همه مراحل تأکید کردند.

ادامه مطلب...

[ سه شنبه 92/2/17 ] [ 10:23 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
در آستانه سفر احمدی نژاد به مازندران؛

کمپین “مشایی نیا” در سرزمین مادری “اسفندیار” راه اندازی شد

جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان استان مازندران با راه اندازی کمپین "مشایی نیا"، مخالفت صریح خود را با حضور مشایی در سفر استانی هیئت دولت به مازندران اعلام کردند.

نوشهر آنلاین / سفرهای دوره چهارم استانی دولت  به ویژه از ابتدای سال با توجه به وجهه تمایز با سفرهای قبلی اعتراض و انتقاد های زیادی را به حضور اسفندیار رحیم مشایی در این سفرها بهمراه داشته است تا جایی که جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان استان مازندران با راه اندازی کمپین مشایی نیا در مخالفت با حضور مشایی در سفرهای استانی دولت و نیز احتمال حضور وی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، مخالفت صریح خود را با حضور اسفندیار رحیم مشایی در سفر استانی به مازندران اعلام داشتند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/13 ] [ 1:15 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

سردرگمی در اردوگاه اصلاح طلبان/ مرزبندی با فتنه شرط تائید صلاحیت

اصلاح‌طلبانی که اکنون در حال تدارک برنامه‌های کاندیداتوری و تبلیغاتی برای انتخابات خردادماه هستند، باید در راستای اعتمادسازی، موضع خود در برابر فتنه 88 و مواضع ساختارشکننان به طور مشخص اعلام کنند.

 

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از دانا ، تنها 12 روز تا ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باقیمانده است؛ اما بر خلاف چند دوره گذشته در این دوره اصلاح طلبان تا به امروز نتوانسته اند حضوری جدی از خود به نمایش بگذارند و تنها «محمدرضا عارف» و «مصطفی کواکبیان»  به طور شفاف از حضور در انتخابات سخن گفته‌اند؛ اما هنوز اجماعی از سوی بزرگان اصلاحات مبنی بر معرفی این افراد بعنوان نماینده این جریان در انتخابات شکل نگرفته است و آنچه از برخی اظهارنظرها استنباط می‌شود این است که کواکبیان و عارف توانایی ایجاد وحدت در بدنه اصلاحات و معرفی خود بعنوان نماینده واحد این جریان را ندارند.

ادامه مطلب...

[ جمعه 92/2/6 ] [ 12:35 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

جریان انحرافی برای ضربه زدن به سوریه با ناتو همکاری کرد

داوود احمدی نژاد تصریح کرده است: والله جریان انحرافی به امام زمان اعتقادی ندارد و اگر اعتقاد داشت با ناتو برای برای سرنگونی دولت سوریه همکاری نمی کرد.

 به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از دانا ، داوود احمدی نژاد امروز در رشت علیه جریان انحرافی مسایلی را مطرح کرد که برای مشخص شدن صحت آنها بدون تردید باید از سوی نهادهای امنیتی اقدامات لازم صورت گیرد.

برادر محموداحمدی نژاد که روزی از نزدیکان دولت محسوب می شد امروز مدعی شده است که جریان انحرافی برای سقوط دولت بشار اسد با ناتو همکاری مخفیانه داشته است.

داوود احمدی نژاد تصریح کرده است: والله جریان انحرافی به امام زمان اعتقادی ندارد و اگر اعتقاد داشت با ناتو برای برای سرنگونی دولت سوریه همکاری نمی کرد.

وی افزوده است: من با احمدی نژاد ارتباط ندارم چون به من سه بار نامه نوشت و گفت که "دین ندارم" اما من گفتم این افرادی که دور خودت جمع کرده ای دارای فساد هستند.


[ جمعه 92/2/6 ] [ 12:34 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]

صفحه ویژه انتخابات در سایت «KHAMENEI.IR»

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از صفحه‌ی ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب ‌درباره‌‌ انتخابات رونمایی کرد.

به گزارش نوشهر آنلاین به نقل از فارس،با نزدیک شدن به ایام یازدهمین دوره‌‌ انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه 1392،پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از صفحه‌ی ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌‌ انتخابات رونمایی کرد.

در صفحه‌ی ویژه‌‌ انتخابات KHAMENEI.IR، بیانات و دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره انتخابات در قالب‌های مختلفی مانند «مجموعه توصیه‌های انتخاباتی»،«کتابچه‌های گزیده بیانات موضوعی»،«پیامک» و دیگر تولیدات به مخاطبان ارائه و تا ایام انتخابات به صورت منظم به‌روز خواهد شد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22335/pr.jpg


[ جمعه 92/1/30 ] [ 8:28 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]


.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122514