سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

تهران- فرصت ارسال مقالات، ایده‌ها و گزارش تولیدات برای کنفرانس بین المللی

کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال

در قالب هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال تا دهم شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، هفتمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، مهر ماه امسال برگزار می شود که بخش «پژوهش – فناوری و ایده»، امسال در قالب کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال (CITaDiM) و بخش جنبی دانش آموزی( S-CITaDiM ) برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، کنفرانس بین المللی رسانه های دیجیتال در چهار بخش مقالات علمی پژوهشی، مقالات علمی ترویجی، ایده‌ها و گزارش فنی تولید برگزاری می شود.
کنفرانس دانش‌آموزی همچنین شامل سه بخش مقالات دانش آموزی، گزارش فنی تولیدات دانش‌آموزی و ایده‌های دانش آموزی است.
بر اساس این گزارش، گزارشات فنی و مقالات این کنفرانس در کتابی ویژه به چاپ می رسد اما ایده‌های جدید به دلیل محرمانه بودن، پس از داوری و ارایه گواهی در مرکز رسانه‌های دیجیتال ثبت خواهند شد و به صورت عمومی منتشر می‌شوند.
جرایم رایانه ای،‌ پزشکی و سلامت الکترونیکی، آموزش و یادگیری الکترونیکی، حفاظت از کودکان در فضای دیجیتال، روانشناسی و علوم انسانی مرتبط با زندگی مردم در فضاهای الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی و کسب و کار در محیط دیجیتال از دیگر موضوعاتی است که در کنفرانس یاد شده مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه و جشنواره رسانه‌های دیجیتال از طریق سایت login.Saramad.ir انجام می‌شود.
برای شرکت در بخش کنفرانس بین المللی کامپیوتر، فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال نیز تمام اطلاعات مورد نیاز در سایت کنفرانس به آدرس www.citadim.org قرار دارد.


[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 4:18 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 122486