سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
در پی هتک حرمت به مسجد جامع نوشهر از سوی حامیان روحانی!

اینجا فرانسه است یا نوشهر؟!/تصاویر

یادمان نرود که مادران و پدران شهدای شهرمان هنوز زنده اند، هنوز زخم فتنه 88 التیام نیافته است! چه شده است که دیگر جماعت حرمت شکن، مسجد جامع مان را به چنگ کشیدند؟

مسجد جامع نوشهر، عصر یکشنبه بیستم خرداد ؛ شاهد مصیبتی بود که تاکنون به چشم ندیده بود.

هنگامی که عده ای که گفته می شد غیر بومی هستند  با در دست داشتن کلید و ملبس به رنگ بنفش در حمایت از شیخ اصلاحات عرصه مسجد جامع شهر را به جولانگاه  بی حیایی تبدیل کردند.

 

عکس‌های منتشر شده از این مراسم نشان می‌دهد که جماعت حاضر در برنامه تبلیغاتی حسن روحانی نه تنها حرمت و شان مسجد جامع نگاه نداشتند، با کفش به مسجد وارد شدند، کف و سوت زدند،  اتفاقات بدتری هم افتاد؛ آقایان و خانوم های نامحترم حاضر در این مراسم نیز با سر دادن برخی شعارهای قابل تامل و همچنین حمل دست‌نوشته‌ها و عکس‌ هایی در حمایت از سران فتنه سال 88 ،صراحتا برنامه این نامزد اصلاح طلب را به یک میتینگ حمایت از فتنه تبدیل کردند.

«حسن روحانی» که در برنامه گفتگوی ویژه خبری، تمامی مشکلات کشور از جمله حوادث سال 88 و اغتشاشات خیابانی در پایتخت را حاصل “افراط گرایی” عنوان کرد، اکنون باید پاسخگوی رفتار افراطی و غیرقانونی حامیان خود باشد و مشخص کند آیا حمایت از سران فتنه و سر دادن شعارهای رادیکال و غیرواقعی علیه جمهوری اسلامی ایران آن هم در  مسجد جامع نوشهر که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است، “افراط گرایی” محسوب می‌شود یا اینکه روحانی و طیف اصلاحات کلا تمامی اقدامات غیرقانونی و توهین آمیز خود را نیز در داخل قانون و چارچوب مقررات می‌دانند؟ آیا حضور دختران با وضعیت ظاهری و حجاب نزدیک به فاجعه در فضای مسجد، مصداق افراط گرایی و توهین به مقدسات دینی و هجو قانون نیست؟

یادمان نرود که مادران و پدران شهدای شهرمان هنوز زنده اند، هنوز زخم فتنه 88 التیام نیافته است! چه شده است که دیگر جماعت حرمت شکن، مسجد جامع مان را به چنگ کشیدند؟

در این زمینه، شورای محترم نگهبان قانون اساسی و دستگاه قضایی کشور هم باید به طور جدی با این پدیده برخورد کنند تا همه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آتی، کاندیدا های مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا بدانند که نمی‌توانند در جلوی دوربین‌های تلویزیونی دم از قانون و قانونگرایی بزنند و در پشت صحنه و در برابر چشم مردم، با قانون‌شکنانی که انتخابات شیرین و پرشور سال 88 را به کام مردم ایران تلخ کردند، فالوده
بخورند!

و مسئله بعدی اینکه، عزیزان جامعه فرهنگی مذهبی نوشهر، متولیان مساجد شهر از جمله متولی محترم مسجد جامع شهر و دیگر مسئولین مرتبط امر، بیایید نگذاریم پای هر کس و ناکسی به مساجد شهر باز شود. مسجد جای میتینگ های این چنینی نیست. حرمت هیچ چیز که حفظ نمی شود؛ لااقل بیایید حرمت مساجدمان را حفظ کنیم.


[ پنج شنبه 92/3/23 ] [ 4:39 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122511