سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

اعزام کاروان پیاده دانشجویان به مرقد امام راحل

صبح امروز ، کاروان دانشجویی زائران حرم امام خمینی(ره) از دانشکده علوم و فنون جوادالائمه(ع) چالوس به سمت مرقد امام اعزام شدند که در بین راه در منطقه گردکل شهرستان نوشهر ، مردم شهید پرور گردکل ، با برگزاری ایستگاه صلواتی و حضور مسئولین شهری ، میزبان این عزیزان بودند.

سرهنگ سید مصطفی صفوی پور

سرهنگ سید محمدرضا صفوی پور  در گفتگوی اختصاصی با نوشهر آنلاین گفت:این کاروان با هدف گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار ، معیار و معمار انقلاب اسلامی بر پا شده است که از چالوس دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس شروع شد و به دو صورت پیاده و سواره این مسیر تا مرقد امام راحل طی خواهد شد و در بین راه از شهر های مختلف عبور خواهیم کرد

وی افزود:  با این حرکت به مردم یادآوری میکنیم که استوار ، پایدار و با اخلاص راه امام راحل طی خواهیم نمود و هرگز اجازه نخواهیم داد کسی یا کسانی مانع و دافع این راه باشد.

فرمانده دانشکده علوم و فنون دریایی چالوس در خصوص تعداد حاضرین در این کاروان ابرازکرد : مردم متعهد و متدین به این کاروان اضافه شدند ولی با توجه به کمبود ظرفیت ، هم اکنون 130نفر در این سفر معنوی ما را همراهی میکنند که شامل دانشجویان و کارمندان دانشکده می باشند.

وی با اشاره به ویژگی های امام راحل خاطر نشان کرد : از اساسی ترین ویژگی های امام راحل ، این بود که پس از 1400سال ، آرزوی شیعه برآورده شد  و پرچم مقدس جمهوری اسلامی در جهان افراشته شد.

سرهنگ صفوی پورخاطرنشان کرد: تقریبا در همه ادوار هیچ کسی این توفیق را نداشته است که بتواند منادی سیره حضرت رسول(ص) و ائمه اطهار باشد که این خود جای شکر دارد و ما بر خودمان واجب می دانیم که شاکر این بزرگ مرد دوران باشیم.


[ سه شنبه 92/3/14 ] [ 1:34 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122513