سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

جشن بزرگ روز پدر در نوشهر برگزار می شود

به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) جشن بزرگ روز پدر در نوشهر برگزار می شود.

حمید خزایی پول ، مبدع و بانی این جشن بزرگ گفت: امسال برای سومین سال پیاپی جشن بزرگ روز پدر را در منطقه کشکسرای نوشهر برگزار می کنم و امیدوارم در سالهای بعد نیز این روند ادامه داشته باشد.
وی به تشریح این جشن پرداخت و افزود: در این جشن بزرگ که با حضور نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین شهرستانی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: این مراسم با اجرای برنامه های متنوعی همچون اجرای موسیقی زنده سنتی و محلی مازندرانی و هنرنمایی هنرمندان طنز صداوسیمای مرکز مازندران و مسابقه خانوادگی با جوایز ارزنده و نفیس همراه می باشد.
خزایی تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده مردمی در جشن بزرگ روز پدر در سالهای گذشته انتظار می رود امسال بیش از 4 هزار نفر دراین مراسم شرکت کنند.
وی همچنین درباره زمان و مکان برگزاری جشن بزرگ روز پدر در نوشهر گفت: سومین جشن بزرگ روز پدر روز دوم خرداد ماه راس ساعت 20 در روستای کشکشرای نوشهر و در باغ خانوادگی ” خاطره خوش ” واقع در خیابان خانی بان برگزار خواهد شد.


[ پنج شنبه 92/3/2 ] [ 5:1 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 122879