سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
وبلاگ نویسان باید به صورت شبکه‌ای فعالیت کنند/سازش با آمریکا ناجوانمردی در حق ملت‌های آزاده است

سردار نقدی گفت: رسانه‌ها این قدرت را پیدا کرده‌اند که یک واقعیت مجازی ترسیم کنند و در مقابل حقیقتی قرار دهند تا افکار عمومی بر اساس آن واقعیت مجازی که در برابر چشمان خود می‌بینند تصمیم‌گیری کند.


سردار نقدی در جمع همایش وبلاگ نویسان سراسر کشور، با اشاره به قدرت رسانه‌های غربی و تاثیر گذاری آن در جهان گفت: رسانه‌ها این قدرت را پیدا کرده‌اند که یک واقعیت مجازی ترسیم کنند و در مقابل حقیقتی قرار دهند تا افکار عمومی بر اساس آن واقعیت مجازی که در برابر چشمان خود می‌بینند تصمیم گیری کند.
 وی ادامه داد: امروز ما ملت ایران در یک رقابت فشرده و تنگاتنگ با دشمنان غربی هستیم و علت این رقابت آن است که آن‌ها نمی‌خواهند تمدن ما، تمدن برتر عالم باشد.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چند روز گذشته خبری در صدا و سیما منتشر شد که یک کودک 5 ساله، با اسلحه‌‌ای  که در سالگرد تولدش هدیه گرفته بود، به برادر 2 ساله خود شلیک می‌کند و او را به قتل می‌رساند؛ این خبر حتی یک قدم هم فراگیر نشد و در 30 ثانیه به اتمام رسید، حال اگر همین ماجرا در ایران اتفاق می‌افتاد تا مدت‌ها به سوژه خبری رسانه‌ها تبدیل می‌شد.
 سردار نقدی با ارائه چند مثال از قدرت رسانه‌ای غرب گفت: در 20 روز گذشته چندین انفجار پیاپی در آمریکا رخ داده است و هم‌اکنون آمریکا در یک فضای ناامن قرار گرفته و انفجارها به صورت زنجیره‌ای در این کشور اتفاق می‌افتد، اما اکثریت افکار عمومی شاید تنها از یک انفجار در 20 روز گذشته  خبر داشته باشند.
 وی افزود: در سال گذشته متأسفانه یک وبلاگ نویس در زندان از دنیا می‌رود و رسانه‌های غربی با بهره برداری از این موضوع این مطلب را تبدیل به متن اصلی خروجی خبرهای خود می‌کنند.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: 10طفل صغیر در افغانستان در خواب کشته می‌شوند، نام این کودکان چه بود؟ واقعیت این است که کوچکترین حادثه در ایران آنچنان بزرگ می‌شود که در تمام رسانه‌ها و حتی صحن مجلس و... انعکاس داده می‌شود، اما جنایاتی که در طول هفته گذشته توسط دولت آمریکا صورت گرفت، در رسانه‌ها گم می‌شود.
 وی با اشاره  به تسلیم نشدن در برابر قدرت رسانه‌ای غرب گفت: درست است که از لحاظ امکانات رسانه‌ای، غرب جلوتر از ما حرکت می‌کند اما ملت ایران همانطور که در دوران جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در مقابل دنیا تسلیم نشد هم‌اکنون هم تسلیم نمی‌شود.
 سردار نقدی افزود: برای پیروزی در این جنگ نابرابر تنها یک مسیر اجباری داریم و آن مسیر، یکپارچگی و متشکل بودن است؛ امروزه  کارهای پراکنده هیچ سودی برای ما ندارد.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خداوند متعال به ما وعده پیروزی داده و برای این پیروزی شرط گذاشته است که هرچه قدر توان دارید جمع کنید و یکپارچه به میدان بیایید؛ چرا که اگر متحد نباشیم، نمی‌توانیم در مقابل موج عظیم رسانه ای و 120 شبکه تلویزیونی فارسی زبان، سخن حقمان را به گوش جهانیان برسانیم.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در فتنه 88، شانزده نفر متخلف دستگیر شدند که انعکاس کار آنها در فعالیت 200 هزار نفر  جلوه می داد.
 سردار نقدی در ادامه این نشست با اشاره به تکیه بر نقاط مشترک افزود: هر انسانی که ذره‌ای غیرت داشته باشد، با اسرائیل ستیز دارد و نمی‌تواند اشغال گری و جنایات رژیم غاصب اسرائیل را نادیده بگیرد، بنابراین ما باید بر روی مسائل مشترک این چنینی تکیه کنیم تا بتوانیم به خوبی در موج های رسانه‌ای عمل کنیم.
 وی ادامه داد: ممکن است در ایام انتخابات یک فرد ارزشی بگوید که به فلان شخص رای می‌دهم و فردی دیگر که او هم فرد ارزشی  است، بگوید من به شخص دیگری رای می‌دهم، این تفاوت‌ها هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند؛ در واقع ما نمی‌خواهیم  در این حوزه ها وارد شویم،  بلکه می‌خواهیم در حوزه هایی که وحدت نظر داریم موج رسانه ای ایجاد کنیم.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین، داشتن روحیه گذشت و سعه صدر، کنار گذاشتن سلیقه و نظرات شخصی، تعهد و انظباط در اجرای تفاهمی که انجام می‌دهیم، اعتماد به یکدیگر، و مشارکت و همکاری را از لوازم کار گروهی دانست و خاطر نشان کرد: با لطف خدا امیدواریم تا بتوانیم عملیات های گسترده رسانه ای را در فضای مجازی انجام دهیم.
حماسه سیاسی و اقتصادی کلید ورود به تمدن اسلامی است
 سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: حماسه سیاسی و اقتصادی کلید ورود به تمدن اسلامی است،حماسه در جایی به کار می رود که مسیر هموار نیست وموانع وجود دارد حماسه یک حرکت جهاد گونه و پرشتاب در اوج یک مبارزه و درگیری است حماسه در شرایط عادی ساخته نمی شود وقتی درگیری‌ها به اوج می‌رسد آنجا وقت حماسه سازی است در شروع جنگ حماسه معنا نمی دهد زمانی حماسه معنا پیدا می کند که میدان جنگ به اوج خود برسد.
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز همه ایسم ها از میدان بیرون رفته‌اند و تمدن غرب در آستانه فروپاشی قرار گرفته است و ناگزیر از انتخاب تمدن جدید به عنوان محوریت جامعه بشری در این قرن هستیم.
 سردار نقدی عنوان کرد: الان روز سرنوشت است به همین خاطر آمریکا همه ظرفیت خودش را علیه انقلاب اسلامی به میدان آورده است تا الگوی در حال پیشرفت و امیدبخش انقلاب اسلامی را زمین گیر کند و نظام پوسیده سرمایه داری را از فروپاشی نجات دهد
 وی در خصوص علت عدم استفاده از سلاح در جنگی که را اینگونه بیان کرد: علت عدم استفاده آمریکا از ساح در مقابل ما ناکارآمدی آن است آمریکا امیدی به موفقیت در مقابل جمهوری اسلامی ندارد چون اقتصادش فروپاشیده است و توان حمایت مالی از یک جنگ را ندارد، جامعه آمریکا آشفته شده و اوضاع جهانی علیه آمریکا ملتهب است، همه جای دنیا حرکت ضد آمریکایی قوی وجود دارد؛ لذا نمی تواند ریسک کند چراکه نمی داند اگر دست به حرکت نظامی بزند، چه اتفاقی خواهد افتاد. آمریکا در مقابل ایران هیچ برآوردی از یک جنگ موفق نظامی ندارد.
تاکنون رؤسای جمهور آمریکا جرأت نکرده‌اند با خبرنگاران ایرانی مصاحبه کنند
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: 34سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد حتی یک رئیس جمهور آمریکا جرات نکرده با یک خبرنگار ایرانی مصاحبه کند حرفی برای گفتن ندارند چون ایدئولوژی آنها تمام شده است و می‌گویند لیبرال دموکراسی حرف آخر بود و پایان تاریخ است.
 وی افزود: بیش از 70درصد نخبگانی که از کشورهای مختلف به آمریکا می‌روند حاضر نیستند تابعیت آمریکایی بگیرند این‌ها آمدند و قانون آمریکا را تغییر دادند و گفتند افراد می توانند صاحب دو تابعیت باشند با این وجود بیش از 70درصد نخبگان حاضر نیستند دارای دوتابعیت باشند. مشکلشان این است که نخبگانی از کشورهای دیگر به آمریکا می آیند و بخش اعظم نتایج تحقیقاتی که با بودجه آمریکا انجام می شود اطلاعاتش را اغلب در کشورهای خودشان برای توسعه استفاده می‌کنند.
 سردار نقدی اظهار داشت: در اوج یک نبرد کسی که بگوید مذاکره یعنی تسلیم و گفتن این حرف پذیرفتن شکست است. کشورهایی که با آمریکا سازش کردند سرنوشتشان چه شد؟ مقایسه کنید وضعیت مصر، اردن و.. را ببینید چه سرنوشتی پیدا کردند. 2میلیون نفر در مصر در قبرستان ها می خوابند. آن ها نتوانستند سفیراسرائیل را اخراج کنند یا حتی شیرهای گاز را به روی صهیونیست ها ببندند؛ مگر آنها که سازش کردند چه شد؟
 نقدی اضافه کرد: پایگاه آمریکا در منطقه اسرائیل است و اصل برای آمریکا این است که هیچ کس نباید بنیه اش از اسرائیل قوی تر باشد نوکر در بست آمریکا که باشید باید زیردست اسرائیل بشوید.
سازش با آمریکا ناجوانمردی  در حق ملت‌های آزاده است
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد مساله سازش با آمریکا گفت:سازش در این شرایط ناجوانمردی در حق ملت‌های آزاده است. ما این همه ملت های دنیا را  ترغیب به مبارزه کردیم و آنها به صحنه آمدند حالا اگر ما از صحنه کنار بکشیم تاریخ در مورد ما چه قضاوتی می کند؟زمانی که در تمام مولفه ها آمریکا در اوج قدرت بود وارد جنگ با آمریکا شدیم و استکبار را شکست دادیم. الان که مولفه های او افول کرده است با او سازش کنیم؟ ما 33سال با آمریکا مبارزه کردیم و در همه مولفه ها پیشرفت کردیم چرا مسیری که منجر به پیشرفت شده است را رها کنیم و سراغ مسیر جدیدی برویم؟
 سردار نقدی اضافه کرد: نوار پیروزی های جمهوری اسلامی ایران از سال 57 قطع نشده است لذا بحث سازش منتفی است اگر ما قرار بود به خاطر این فشارها سازش کنیم چرا قبل از اینکه 220هزار شهید و چندصدهزارجانباز بدهیم سازش نکردیم چرا در آستانه پیروزی سازش کنیم روزی که در دنیا تنها بودیم در مقابل آمریکا ایستادیم حالا که این همه در همه جا حامی داریم بیاییم تسلیم شویم؟
 وی ادامه داد:پیشرفته ترین صنایع ما در کشور صنعت دفاعی است در حالی که برای نمونه حتی یک دهم صنعت خودرو سازی در آن سرمایه گذاری نکردیم در خودروسازی کشورهای غربی پژو و پراید  و...دادند ولی در صنعت نظامی حتی پیچ هم به ما ندادند ولی الان موشک هایی که بسیار مهمتر از خودرو است را خودمان می سازیم از سال 70 توانایی فنی داشتیم که پالایشگاه بنزین بسازیم و بنزین را در داخل تولید کنیم ولی در سال 90 خودکفا شدیم چون سال89 غربی ها متحد شدند و ایران را تحریم کردند.
 نقدی اضافه کرد: سه ویژگی انتخابات امن وآرام، حضور گسترده مردم پای صندوق های رای وانتخاب اصلح موجب خلق حماسه سیاسی می شود که در این مسیر مهمترین مساله قانون مداری است ،در مرحله ثبت نام،اعلام صلاحیت ها توسط شورای نگهبان، دوره تبلیغات انتخابات ،اعلام نتایج و... هرچه قانون می گوید اگر هم اعتراضی داریم مسیر قانونی را برویم.
 سردار نقدی در پایان گفت:اگر ما بدون تنش از انتخابات 88 عبور می کردیم جامعه ما بسیار جلوتراز زمان حاضر بود فتنه 88باعث شد آمریکا ترغیب شود که ما را تحریم کنند چرا که آنها به واسطه اتفاقات داخل کشور روحیه گرفتند که در جامعه ایران اثرگذار باشند،اگر آن کسی که ادعای تقلب می‌کرد قانون را می پذیرفت و نتایج انتخابات را قبول می کرد در انتخابات 92 می توانست در دور اول رئیس جمهور شود.


[ سه شنبه 92/2/17 ] [ 10:19 صبح ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122490