سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

برگزاری

مسابقات اسکیت شهرستان نوشهر

دومین دوره مسابقات اسکیت قهرمانی شهرستان نوشهر به مناسبت هفته معلم و با حضور جمعی از ورزشکاران این رشته در پیست اسکیت (پرسیس) در پارک نگین این شهرستان برگزار شد.

احمد بالی لاشکی، رئیس هیئت اسکیت شهرستان نوشهر در گفتگو با خبرنگار نوشهر آنلاین ، هدف از برگزاری این مسابقات را سنجیدن سطح آمادگی هنرجویان و کیفیت کار مربیان دانست و گفت: این مسابقه در پنج رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد .

 

وی یادآور شد: این مسابقه با حضور مهمانان ویژه ای از جمله رئیس انجمن ورزشی شهرستان، اسپانسر دختران اسکیت سرعت و حاکی در لیگ کشور، نایب رئیس اسکیت استان، رئیس هیئت غرب استان، رئیس هیئت پزشکی ورزشی شهر و سایر مسئولان برگزار شد که در آن حدود 30 نفر از ورزشکاران با هم به رقابت پرداختند.

بالی لاشکی در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران و حامیان برگزار کننده این مراسم افزود: از آقای افشار مدیریت آکادمی پرسیس و نیروی انتظامی در برقراری نظم این مراسم تقدیر و تشکر میکنم.

گفتنی است در پایان از دو معلم ورزش نمونه از سوی هیئت اسکیت شهرستان تقدیر شد.


[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 5:13 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122508