سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

مشکل اجرای طرح پزشک خانواده دولتی نبودن رادیولوژی و آزمایشگاه در نوشهر است

فرماندار نوشهر خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به غرب مازندران شد.

محمد علی قمی در دومین جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر که با حضور مسئولین شهرستان ، بخش مرکزی و بخش کجور در سالن اجتماعات فرمانداری نوشهر برگزار شد ،خاطرنشان کرد: انتخابات مظهر ظهور  مردم با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات 24 خرداد 92 حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: همه مدیران موظف هستند از امکانات دولتی که در اختیار آنها قرار دارد نهایت حفظ و حراست را به عمل آورند و نباید در اختیار هیچ گروه یا جناح سیاسی قرار داده شود بلکه باید در اختیار ستاد انتخابات در راستای ایجاد نشاط سیاسی و حضور گسترده مردم بکار گرفته شود.

فرماندار نوشهر تاکید کرد: حضور در ستادهای انتخاباتی برای رئیسان ادارات ممنوع است و هیچ رئیس اداره ای حق ندارد در ستاد انتخاباتی حضور پیدا کند.

قمی در ادامه سخنان خود به سفر هیئت دولت به استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: دولت نهم با گفتمان اصولگرایی کار خود را آغاز کرد ، به  گفتمان ها بر اساس رویکرد نمره می دهند نه عملکرد .

وی بیان کرد: شاید فراز و نشیب هایی هم وجود داشت اما قابل دفاع است و رویکرد دولت نهم و دهم مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: رویکرد دولت نهم و دهم در سفرهای استانی این است تا بین مردم برود و حتی در دورترین نقاط روستایی مردم به این سفرها امید دارند و این سفرها مثبت و تاثیرگذار بود.

فرماندار نوشهر توجه به  را از دیگر رویکردهای دولت عنوان کرد و گفت: میزان عمران و آبادانی در دولت نهم و دهم در مجموعه نظام قابل ارزیابی است.

وی ابراز کرد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب در موضوع هسته ای ، هدفمندی یارانه ها نیز از دیگر اقدامات دولت نهم و دهم بود.

محمد علی قمی اویلی در این جلسه درخصوص مشکلات پیرامون طرح پزشک خانواده شهری گفت: در طرح پزشک خانواده شهری در نوشهر به دلیل آنکه رادیولوژی و آزمایشگاه وجود ندارد مردم نوشهر و حتی غرب مازندران با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران باید به مردم غرب مازندران توجه کند چرا که به مردم در سیاست طرح پزشک خانواده و خصوصا دهک پایین فشار می آید.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی به غرب مازندران و به ویژه به شهرستان نوشهر که زیرساختهای آن آماده نیست نگاه ویژه نموده تا این مشکل برطرف شود.


[ دوشنبه 92/2/16 ] [ 5:12 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 122842