سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
در آستانه سفر احمدی نژاد به مازندران؛

کمپین “مشایی نیا” در سرزمین مادری “اسفندیار” راه اندازی شد

جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان استان مازندران با راه اندازی کمپین "مشایی نیا"، مخالفت صریح خود را با حضور مشایی در سفر استانی هیئت دولت به مازندران اعلام کردند.

نوشهر آنلاین / سفرهای دوره چهارم استانی دولت  به ویژه از ابتدای سال با توجه به وجهه تمایز با سفرهای قبلی اعتراض و انتقاد های زیادی را به حضور اسفندیار رحیم مشایی در این سفرها بهمراه داشته است تا جایی که جمع کثیری از دانشجویان و دانشگاهیان استان مازندران با راه اندازی کمپین مشایی نیا در مخالفت با حضور مشایی در سفرهای استانی دولت و نیز احتمال حضور وی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، مخالفت صریح خود را با حضور اسفندیار رحیم مشایی در سفر استانی به مازندران اعلام داشتند.

در وبلاگ این کمپین آمده است: "دور چهارم سفرهای استانی دولت کلید خورده و قطار این سفرها هفته آینده به ایستگاه مازندران خواهد رسید. استانی که در آن هنوز برخی از مصوبات سفرهای اول تا سوم روی کاغذ باقی مانده و تاکنون گامی برای اجرای آنها برداشته نشده است.

با وجود اینکه پیگیری دولت برای به تحقق پیوستن پروژه های تصویب شده، یکی از الزامات اصلی شعار سال یعنی"حماسه سیاسی و اقتصادی" به شمار آمده و می توانست چرخ صنعت، اشتغال و اقتصاد مازندران  را به گردش در آورد، بخت با مردم استان یار نبوده و آنچه در عمل از سفرهای دور چهارم دولت بیشتر به چشم می خورد رویکردی تبلیغاتی است.

چگونه است جناب رئیس جمهور که در اغلب سخنرانی های خود بر ضرورت آزادی مردم در انتخابات تاکید می کنند, با اجرای حرکات نمایشی مانند جابجا کردن پرچم و تمهید جشن تجلیل از فعالان سفرهای نوروزی، عملا با هزینه بیت المال به تبلیغ گزینه مد نظر خود برای انتخابات ریاست جمهوری می پردازد.

 

جناب آقای رییس جمهور!

گویا از یاد برده اید که مردم ایران تا چه اندازه  باهوش و نجیب هستند. باهوش از آنجایی که دست پلید جریان انحرافی را در نابسامانی های اقتصادی به وضوح مشاهده می کنند و از هم نوائی بخشی از بدنه دولت با بیگانگان به خوبی با خبرند.

نجیبند از آنجا که با ملاحظه اینهمه جفایی که به واسطه سوء مدیریت و کوتاهی دولت در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی در حق آنان شده، نجابت به خرج داده و اعتراض خود نسبت به عملکردهای ناصواب جنابعالی را تنها با حضور کم تعداد خود در مراسم استقبال از شما در سفرهای دور چهارم استانی نمایش داده اند.

جالب اینجاست که شخص رئیس دولت  به قدری تحت تاثیرجریان انحرافی قرار دارد که  کوچکترین توجهی به نصایح مشفقانه دلسوزان کشور و نظام و تشکل های دانشگاهی نداشته و هیات وزیران و منافع مردم را یکجا وقف بازی های سیاسی بی هدف این جریان نموده است.

جناب آقای احمدی نژاد!

 جامعه دانشگاهی مازندران اکنون با چشمانی نگران اقدامات دولت جنابعالی را پیگیری می نماید. از سوئی به دلیل فشار بی سابقه وارد شده به اقشار کم در آمد بدلیل قصورهای متعدد نیروهای تحت مدیریت شما احساس ناراحتی کرده و از سویی دیگر بی اعتنایی شما به توصیه های خیرخواهانه قبلی را بر نمی تابد.

آقای رییس جمهور!

لیدر جریان انحرافی که بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی فعلی در کشور از فساد مالی جریان تحت امر وی سرچشمه میگیرد به قدری نزد ملت منفور است که پرچم بازی و ژست های تبلیغاتی و تعریف و تمجیدهای شما هیچگاه نخواهد توانست  از شدت این تنفر کاسته و از او چهره محبوبی بسازد.

اصرار بیش از حد جنابعالی برای چهره سازی از رحیم مشائی در سفرهای استانی دوره چهارم به قدری مشهود است که بر خلاف سفرهای دور اول تا سوم، اکنون در مازندران هیچ شوقی برای میزبانی از رئیس جمهور و هیات وزیران مشاهده نمی شود.

چه شد مردمی که برای دیدار رئیس جمهورشان سر از پای نشناخته و انتظار چندین ساعته را به جان می خریدند، اکنون آنقدر از رئیس دولت و اقدامات وی گله مندند که بی رغبتی آنان برای سفر دولت به وضوح نمایان است؟

آقای دکتر احمدی نژاد!

یکی از مهم ترین رسالت های جنابعالی در ماههای پایانی دوره ریاست جمهوری، فراهم نمودن زمینه مساعد برای برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است. اگر نگران آزادی انتخابات و حراست از حقوق ملت هستید بجای متهم کردن دیگران، از حمایت علنی و جانبدارانه از چهره منفور دولت که پرونده اش از مفاسد فراوان امنیتی و اقتصادی انباشته است، دست بردارید و بجای مردم تصمیم نگیرید.

جامعه دانشگاهی مازندران در انتظار سفر استانی هیئت وزیران است، اما سفری که در آن مشایی، رئیس دولت را همراهی نکرده باشد. سفری که رنگ و بوی تبلیغات جانبدارانه سیاسی در آن وجود نداشته باشد.

سفری که در آن برخی از مشکلات مردم حل شود، نه اینکه در آن منشا بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی کشور تطهیر و تبلیغ شود.

جناب رئیس جمهور!

امید داریم برای یکبار هم که شده به نصایح دلسوزان گوش فرا داده و  نگذارید مشائی، هیئت دولت را در این سفر همراهی کند. مازندران بیدار و ولایتمدار برای اینکه کشور از شر هر انحرافی در امان بماند، در طول سالهای دفاع مقدس بیش از ده هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

اکنون هم مردم این استان هیچ رغبتی برای پذیرائی از انحرافیون که به آرمانهای این ملت دهن کجی می کنند،ندارند. جامعه دانشگاهیان مازندران برای تکرار سفرهای بی حاشیه و خدمت محور  استانی دور اول و دوم لحظه شماری می کنند. کام مردم و نخبگان استان را با چهره سازی از لیدر منفور انحراف تلخ نکنید.

بیش از 1100 نفر از جامعه دانشگاهیان مازندران، از دانشجویان و اساتید این بیانیه را امضا کرده و همچنان آمار امضاء کنندگان این بیانیه در حال افزایش است.

بر اساس اعلام استانداری مازندران، هیئت دولت قرار است چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه در قالب چهارمین سفر استانی به مازندران سفر کند.


[ جمعه 92/2/13 ] [ 1:15 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 122911