سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان
با توجه به عدم استقبال مردم از رئیس جمهور

دستور استاندار برای استقبال مدیران از احمدی نژاد

حضور پر رنگ مشایی در دور چهارم سفرهای استانی و اجرای مراسم پرچم گردانی و تحویل پرچم از سوی احمدی نژاد به مشایی یکی از نکاتی است که ضمن تقویت شائبه تبلیغاتی بودن سفرهای دور چهارم سبب اعتراض مسواین لشگری و کشوری به احمدی نژاد شده است.

 نوشهر آنلاین : در پی استقبال سرد مردم از سفرهای استانی دور چهارم هیات دولت، استاندار کرمانشاه از همه مدیران استان خواست هماهنگی و آمادگی لازم را برای استقبال باشکوه از محمود احمدی نژاد داشته باشند.


به گزارش صراط، حجت‌الله دمیاد در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه گفت: با توجه به آغاز دور چهارم سفرهای استانی هیئت دولت و سفر رئیس جمهور به کرمانشاه در روزهای آینده، تمامی مدیران هماهنگی و آمادگی لازم را برای استقبال باشکوه داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری فارس وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی مفید و صحیح به مردم و اصحاب رسانه، گفت: مسئولان وظیفه دارند با تعامل بیشتر با مطبوعات، نتیجه کارهای خود را به مردم و خبرنگاران اعلام کنند و دوستان مطبوعاتی نیز از انتقادهای مخرب و غیرمنصفانه پرهیز کنند.


تاکید استاندار کرمانشاه بر هماهنگی و آمادگی لازم همه مدیران این استان برای استقبال باشکوه از محمود احمدی نژاد در حالی است که بر خلاف تصاویر منتشر شده با نمای بسته در رسانه های دولتی، دور چهارم سفرهای استانی محمود احمدی نژاد با استقبال سرد مردم روبرو شده است.


حضور پر رنگ مشایی در دور چهارم سفرهای استانی و اجرای مراسم پرچم گردانی و تحویل پرچم از سوی احمدی نژاد به مشایی یکی از نکاتی است که ضمن تقویت شائبه تبلیغاتی بودن سفرهای دور چهارم سبب اعتراض مسواین لشگری و کشوری به احمدی نژاد شده است.


همچنین بدنبال تجمع بیش از یک هزار تن از مردم مهدیشهر مقابل ساختمان استانداری سمنان در اعتراض به وعده رئیس‌جمهوری مبنی بر ارتقاء بخش شهمیرزاد به شهرستان در سفر استانی اخیر خود به سمنان، عده ایی از تجمع کنندگان گفتند: استاندار که غیربومی و اهل مازندران است در جریان سفر اخیر دولت پس از اینکه متوجه عدم استقبال مردمی از رئیس‌جمهور شد در اقدامی نسنجیده و برای اینکه مردم را به استقبال بکشاند 55 اتوبوس کرایه و به مردم شهمیرزاد اعلام کرده بودند در صورتی که در ورزشگاه حضور یابید، زمینه جداسازی شهمیرزاد از شهرستان مهدیشهر و ارتقای آن به شهرستان مهیا می‌شود. و حالا نمی‌داند بی‌تدبیری خود را چگونه توجیه کند. 

 


 

 


گفتنی است یکی از حاشیه های پررنگ دور چهارم سفرهای استانی احمدی نژاد غیبت ائمه جمعه اصفهان و تبریز در مراسم استقبال از محمود احمدی نژاد بود. 

 

سفر استانی گیلان،اردیبهشت 92

 

 

سفر استانی خوزستان،اردیبهشت 92



[ پنج شنبه 92/2/12 ] [ 12:27 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 1
کل بازدیدها: 122843