سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

آمادگی برای پیگیری و تحقق مطالبات معیشتی و رفاهی مرزبانان علم و دانش

نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن نقش استادان و معلمان در تعالی و پیشرفت کشور توجه به این قشر فرهیخته را ضروری دانسته و ضمن آمادگی برای پیگیری و تحقق مطالبات معیشتی و رفاهی مرزبانان علم و دانش از دستگاه های اجرایی مصرانه انتظار توجه به استادان و معلمان را داریم.


به گزارش نوشهر آنلاین مجمع نمایندگان مازندران ضمن گرامیداشت سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین گردیده است، روز معلم را به تمامی  استادان، معلمان، مربیان، دانشگاهیان و فرهنگیان  تبریک گفتند.

متن پیام:

فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.

تقارن هفته معلم با ایام میلاد سراسر سعادت اسوه تعلیم و تربیت، حضرت صدیقه طاهره  فاطمه زهرا سلام الله و بنیانگزار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت روح الله  قدس الله، استمرار شاگردی مکتب فاطمی و آرمان های الهی امام خمینی  را برای همگان به ارمغان می آورد و مکتب کوثر نبوت بهترین دانشگاه برای  کسب علم و معرفت و زیباترین سبک زندگی می باشد که شایسته است  تبین و ترویج آن در دانشگاها و مدارس مورد اهتمام جدی قرار گیرد.

رسالت خطیر جامعه علم و عالم در پرورش و تربیت انسان‌های خلاق، فکور، دین‌دار و پایبند به ارزش‌های الهی بی‌گمان دستاورد تلاش استادان و معلمان بزرگ و خدمتگزارانی است که با تمام همت و اعتقاد خویش درحوزه های علمیه، دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی تحقق بخش و پایه گذار تحولی خواهند بود که از منویات مقام معظم رهبری در دهه پیشرفت و عدالت است.

تحولی عمیق که جهش بزرگ نظام آموزش عالی و دستگاه تعلیم و تربیت  را به سمت تعالی و رشد با بسترسازی و مصادیق خاص خود از جمله تحکیم معنویت، تولید علم و فناوری، دانشگاه تمدن ساز اسلامی-ایرانی، ارتقاء مهارت، دانش و ده‌ها اقدام دیگر در عرصه‌های مختلف آموزشی علمی و فرهنگی  در راستای مطالبات تاریخی ملت شریف ایران به ویژه منویات رهبر فرزانه انقلاب در حرکت به سوی علم محوری و دانش افزایی در تراز نظام جمهوری اسلامی و مورد انتظار است.

نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی با مهم دانستن نقش استادان و معلمان در تعالی و پیشرفت کشور توجه به این قشر فرهیخته را ضروری دانسته  و ضمن آمادگی برای پیگیری و تحقق مطالبات معیشتی و رفاهی مرزبانان علم و دانش از دستگاه های اجرایی مصرانه انتظار توجه به استادان و معلمان را داریم.

زمینه سازی برای حضور حداکثری ، مشارکت هوشمندانه و متعهدانه  آحاد امت انقلابی  استان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ها انتظاری است که بی شک دانشگاهیان و فرهنگیان  پیشگام و حماسه ساز آن خواهند بود.

در پایان ضمن گرامیداشت سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی  مزین گردیده است، روز معلم را به تمامی  استادان، معلمان، مربیان، دانشگاهیان و فرهنگیان  تبریک عرض نموده و عزم، پایداری و تلاش صادقانه تمامی تلاشگران عرصه علمی و آموزشی استان فرهنگ پرور مازندران را که تولیدگران اصلی علم، انسان‌های  مومن و ولایت مدار هستند را ارج نهاده، توفیق همگان را از درگاه احدیت در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) خواستاریم.


[ چهارشنبه 92/2/11 ] [ 8:46 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122495