سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

دستگیری عامل کلاهبرداری از عنوان فرزند رهبر انقلاب در غرب مازندران

 نوشهر آنلاینبلاغ،(ح.ص) متهم به کلاهبرداری و سوء استفاده از نام فرزند دوم مقام معظم رهبری،"سید مجتبی خامنه ای" توسط نیروهای امنیتی سپاه کربلا و با کمک ضابطین بسیجی در غرب مازندران دستگیر شد.

 

این فرد با مراجعه به افراد و برخی از صاحبان شرکت های مطرح در غرب مازندران با کلاهبرداری و با استفاده از جعل اسناد، مدعی شراکت با سید مجتبی خامنه ای در یک کار اقتصادی می شد.

وی با اغفال صاحبان این شرکت ها مدعی می شد که می تواند با دریافت مبالغی مشکلاتشان را با رابطه و به واسطه آشنایی با فرزند رهبر معظم انقلاب حل کند؛ و از این طریق توانست مبلغ کلانی از این افراد کلاهبرداری کند.

گفتنی است،عناصر فریب خورده و ضد انقلاب پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در جریان فتنه 88 که به بهانه تقلب در انتخابات اما با ابزاری همچون تخریب چهره منتسبین به رهبر انقلاب و با هدف تخریب جایگاه ولایت فقیه دست به اردوکشی خیابانی در داخل کشور زدند.

در این میان بیشترین هجمه تبلیغی ضد انقلاب روی فرزند دوم رهبر معظم انقلاب بود که با اتهاماتی اقتصادی و سیاسی سعی در تخریب وجه ایشان و صد البته به منظور ضربه زدن به جایگاه ولایت شکل گرفته بود.

حال آنکه تا کنون هیچکدام از فرزندان رهبر معظم انقلاب ،منصب سیاسی و یا فعالیت اقتصادی نداشته اند.

 اما نکته قابل تامل این مسئله آنجاست، افرادی که بصورت مطلق برعلیه وی تبلیغ می کردند و یا از نام آقا مجتبی برای تخریب شخصیت شان سوء استفاده می کردند برای یک بار هم تصویر او را ندیده بودند.

غافل از آنکه برخلاف تمامی تبلیغات منفی و تخریبی  دشمن، مردم ایران نشان داده اند که با این ترفندهای نخ نما شده نه تنها دست از دامن ولایت فقیه نکشیده برعکس با این شگردها بیشتر به گرد شمع ولایت می چرخند.


[ یکشنبه 92/2/8 ] [ 1:55 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122503