سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

نامه سرگشاده باشگاه شموشک نوشهر به رسانه ها

مسئولین با شموشک نوشهر همکاری نمی کنند / 500 فوتبالیست از گردونه خارج شدند

باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در نامه ای سرگشاده به رسانه ها با بیان برخی مشکلات موجود در این باشگاه ، خواستار تنویر افکار عمومی از طریق این خبرگزاری شده است.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و قلم ، بخصوص خبرنگاران ورزشی استان مازندران آورده است: با شگاه شموشک نوشهر با فعالیت بیش از دو دهه در امر سازندگی زبانزد همگان می باشد که پس از درگذشت مهندس درویش ، متاسفانه در میان بهت و حیرت همگان ، مسئولین محترم استانی و شهرستانی با بی تفاوتی هر چه تمام تر حدود 500 نفر از فوتبالیست های این باشگاه در رده های مختلف سنی را بطور مستقیم از گردونه ورزش نه تنها خارج کردند بلکه بعضا با مخالفت و چوب لای چرخ گذاشتند.

اسماعیل خزایی پول افزود: در حال حاضر باشگاه در بحرانی ترین و بدترین وضعیت به سر می بردو با دیون و بدهکاری گذشته در فصل 92-91 مهندس وحید پور کلهر علیرغم همه مشکلات پا به عرصه در این میدان نهادند و تیم بزرگسالان شموشک نوشهر در پایان فصل در لیگ دسته سوم کشور در مرحله دوم مشغول فعالیت هستند و مسئولین استان و شهرستان در ابتدای فسل قول مساعد جهت واگذاری و احراز مالکیت برای ایشان را تقبل  کردند اما در پایان فصل از احراز مالکیت به ایشان خودداری و با کارشکنی و مخالفت ، خارج نمودن وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: پورکلهر مدیرعامل فعلی باشگاه شموشک نوشهر با نیات خیرخواهانه جهت خدمت به ورزش شهرستان نوشهر وارد میدان شد و عزم خویش را جزم و با درایت و دوراندیشی و مدیریت و بصورت ریشه ای که تدعی کننده گذشته باشد ، خدمت به جوانان شهرستان و استان را جزو افتخارات خود می داند و بر این امر مباهات می ورزد.

مدیر اجرایی باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشک نوشهر اظهار کرد: متاسفانه مدیرعامل فعلی نه تنها متقابلا با تعامل ، همکاری،معاضدت و همیاری مسئولین مواجه نشد بلکه موانع و مشکلات بر سر راه خویش را عامل عدم موفقیت در جهت پیشبرد اهداف بلند مدت خویش می داند.


[ شنبه 92/1/31 ] [ 2:39 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 122816