سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://shahrekhabar.ParsiBlog.com
 
نویسندگان

انتخابات ، مظهر حماسه سیاسی در سال جاری است

امام جمعه نوشهر انتخابات را مظهر حماسه سیاسی در سال جاری دانست و تاکید کرد: چهار رکن مشارکت ، رقابت ، سلامت و امنیت در انتخابات باید محفوظ بماند.

نوشهر آنلاین/ آیت الله محمود مشایخ، امام جمعه شهرستان نوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، واقعه عاشورا را یک حادثه حماسی در طول تاریخ عنوان کرد و گفت: خلق این حماسه ها موجب عزت و پیشرفت و توسعه اسلام شد.

امام جمعه نوشهر

وی با اشاره به آثار فراوان حماسه بیداری اسلامی در جهان ، مردم ایران را خالق حماسه های بیشماری دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلا می ایران نیز یک حماسه بود و صیانت از آن در طول سی و چهار سال به دست مردم و به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در مقابل قطب استبداد که سعی می کرد نهال انقلاب را برکند و نگذارد این نهال ریشه بگیرد، صورت گرفت.
خطیب جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه انقلاب کردن مهم و حماسه ای ارزشمند است؛ حفظ انقلاب را بسیار مهم تر و دشوارتر دانست و تصریح کرد: نگهداری و صیانت از انقلاب اسلامی حماسه ای دیگر بود که مردم توانستند آن را حفظ کنند و حفظ آثار انقلاب جز با شجاعت، دلاوری و ازخودگذشتی مردم کشورمان میسر نبود.
آیت الله مشایخ در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب ؛ حماسه های علمی کشور و حماسه های فتح خرمشهر و 6 بهمن در آمل و دستاوردهای آنها را یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: در سال جاری خلق حماسه های عظیمی را در زمینه سیاست و اقتصاد به دست مردم کشورمان شاهد خواهیم بود.
امام جمعه نوشهر همچنین ضمن گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از ارائه گزارش مدیر شبکه بهداشت این شهرستان پیش از خطبه های نماز جمعه، روز ارتش را گرامیداشت و اقتدار نیروهای مسلح و ارتش را موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.
آیت الله مشایخ در ادامه انتخابات را مظهر حماسه سیاسی در سال جاری دانست و آرامش سیاسی مردم و امید دادن به آنها را دو عنصر مهم در این امر برشمرد و تاکید کرد: چهار رکن مشارکت ، رقابت ، سلامت و امنیت در انتخابات باید محفوظ بماند و مورد توجه قرار گیرد.


[ شنبه 92/1/24 ] [ 1:24 عصر ] [ مجید مقیمی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

در این وبلاگ به فعالیتهای مدارس شهرستان نوشهر و همچنین خبرهای عمومی سطح شهر خواهیم پرداخت . علاوه بر این گهگاه با تحلیل مسایل داخلی و خارجی با شما همراه خواهیم بود ...
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 18
کل بازدیدها: 122504